Gå til innhold

babyen min bjæsjer heletiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet at det er vanlig at noen gjør det, han er 4 mnd og gjør i bleien hver 2 time dagen gjennom og også om morgenen og midt på natten. han var sånn da han var nyfødt men ikke etter det. nå går han på nan det har han gjort siden 2,5 mnd men for noen uker siden byttet jeg til nan 2.

kan dette være årsaken? er det forskjellige stoffer i de? han har også fått litt grøt kanskje hver 2 dag. noen få skjeer. har sluttet med malt for det trenger han jo ikke. han eter ikke det han pleier lengre heller.

heletiden noe bjærsj på gang. nå er han blitt kjempe sår. uff!

noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han har begynt å reagere på nan.....eller det kan være tenner på gang....jeg ville tatt en tlf til hs imorgen.

Skrevet

Kan være at baby har begynt å utvikle melkeintoleranse? Er ofte rundt denne alderen det viser seg iflg legen min. Hadde villet kontakte lege for å få resept på melkefri mme for å forsøke det en periode.

Skrevet

gutten vår var sånn i starten men gav seg rundt 2mnd aldern.men ett tips til deg er å slenge ei lita skje med potetmel på stumpen når du har byttet bæsjen,så slipper han å bli sår.det er helt magisk og ikke noe tilsetningstoffer.5år på bleieunger her å aldri ei sår rumpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...