:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 jeg har glemt å kjøpe bursdagsgave til min egen far. det slo meg plutselig at jeg hadde glemt det mitt i kakebakingen... jeg har husket bursdagen hans hele tiden, men altså tanken på at han skal ha gave har ikke streifet meg. hva kan jeg da gi? kanskje noe fra nette som jeg kan si at ikke har kommet enda? men HVA?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Du får gi han curlingbuksen din:p
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2010 haaha... jeg selger ikke sjela mi!
Collette Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Kanskje gavekort fra billettservice? Eller kinobilletter? Ellers er jo kake en veldig fin gave det. Du har ikke en vinflaske liggende på lur eller noe i den duren?
Patetica fåkksi Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Du lager et fint kort som du legger ved kaka?
Patetica fåkksi Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 -eller fyller en kurv med noe frukt, sjokolader osv. som du får kjøpt til dobbel pris på 7-11?
Tommage♀♂ Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Et abonnement på ViMen eller et nnet magasin. Da kan du printe ut kvitteringen/gavekortet med det samme
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2010 det løste seg! søsterene mine har kjøpt sterioanlegg, så da skulle hun gå innom og kjøpe et gavekort på cd til 400 kr. sammen med kaka så får det være ok. da syns det ihvertfall ikke så godt at jeg har glemt det... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå