Gå til innhold

Finnes også Hipp i ferdigblandete pakker slik som Nan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke prøvd noen av delene, men virker jo veldig enkelt med den ferdigblanda da;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er bare Nan og Småfolk som finnes ferdigblandet. Praktisk, men også mye dyrere og rent personlig synes jeg det var vel så enkelt å ha med pulverboks og termos.

Skrevet

Dumt Hipp ikke har ferdigblandet også. Sønnen min tåler ikke NAN så godt, men en sånn liten kartong innimellom går fint. Jeg har alltid en sånn kartong liggende i bagen. En gang vi var på tur, hadde jeg klart å glemme igjen termosen hjemme:-( Da var det jammen meg godt jeg hadde den kartongen. Kjekt som en reserveløsning. Ellers syns jeg det fungerer like greit å ha med termos og pulver i dispenser.

Skrevet

Glemte å skrive en ting:-)

At da er man heller ikke avhengig av å måtte varme opp melka:-)

Skrevet

Men, sikkert et veldig dumt spørsmål, hvis du har termos med varmt kokt vann....har du da også med avkjølt kokt vann da for å blande? (Var bare usikker på om det var "lov" å oppbevare kokt avkjølt vann utenfor kjøleskap?) Er litt ny i gamet! :-)

Skrevet

Vi har med termos, pulverdispenser, steketermometer og en liten stålmugge i stelleveska. Så da trenger vi bare tilgang til en vask med kaldt vann. Så heller vi vann fra termos i flaske, kjøler ned med stålmuggen, heller i pulveret, rister, og avkjøler igjen til den er drikkeklar. Ingen problem :-) Vi bruker Hipp, derfor vi avkjøler i to omganger.

Skrevet

Jeg har kokt kaldt vann på flaska. Har med termos med varmt vann, og en dispenser med pulver. Fungerer så fint, også slipper vi å ta med så mye. Halvt med kaldt og halvt med varm blir fin drikketemperatur for sønnen min. Tror ikke det gjør noe om det kokte kalde vannet ikke er i kjøleskapet for en liten periode nei. Hører om noen som oppbevarer den kokte kalde melka bare på benken.

Skrevet

Fram til 6 mnd hadde jeg med en liten flaske kaldt kokt vann i tillegg til kokende vann på termos og ferdigfylt pulverboks. Da vi sluttet å koke vannet hjemme ved 6 mnd sluttet jeg også å ta med kaldt vann ut, bare jeg hadde tilgang til vann der jeg var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...