Gå til innhold

fler som "sliter" med lekkasje????

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter litt med lekkasje her er 21+2 på vei.. hatt det i 2ukers tid nå..

er det flere???

Det er vel normalt har jeg lest...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeeeeeeeeeg og :( :( :( Må bruke skikkelige store innlegg for at jeg skal komme meg gjennom dagen uten våt truse :o:(

Er jo selvfølgelig helt normalt! ;):(

Skrevet

små irriterendes kan man si...

trener du bekken musklene???

jeg prøver og huske på det hver dag..

Skrevet

litt hver dag, men av en eller annen merkelig grunn får jeg sånne ubehageligheter i magen :S skjønner ingenting.. men gjør det når jeg kommer på det!

Skrevet

kjenner meg igjen ja... tok dette opp med jordmor..hun sjekka først for uvi.men det var det ikke. fikk beskjed om at vist det ikke gidde seg til etter fødsel kunne det verr at jeg måtte få *fikset* på det... jeg sliter extremt føler jeg..bytter truse flere ganger til dagen, sjøl om jeg bruker innlegg..sliter me å ha seg, redd for at jeg rett å slett skal tisse på meg :\

skikkelig kjipt egentlig..er ikke så flink til å trene bekken, får jeg får sånn ubehag i magen...

Skrevet

uff da :(

utrolig hva som skjer i kroppen når en går gravid gitt..

men alt er bare gleden da ;)

Skrevet

jah! Jeg var ikke flink med å trene bekkenet etter fødselen sist.. men skal være flinkere no.. tror man strammer ganske mange magemuskler når man gjør det.. derfor det er ubehagelig..

Skrevet

merker det som oftest hvis jeg hoster litt hardt eller nyser!! Spesielt, men det går sikkert over etterpå :)

Skrevet

Jeg og:-( Er som om ikke får "knepet av" eller tørket meg skikkelig, så det lekker mest rett etter at jeg har vært på do. Er det noe som går over av seg selv etter graviditeten? Kan ikke huske det var så ille sist..men det kan kanskje skyldes at jeg ikke var så flink til å knipe etter forrige fødsel - så nå får jeg det i retur for ikke å ha fulgt helsevesenets gode råd:-(

Skrevet

Til dere som snakker om vondt i magen når dere gjør knipeøvelser: Det er ikke magemusklene dere skal bruke. Personlig kjenner jeg ingenting i magen når jeg kniper, så jeg tror dere kanskje gjør øvelsene litt feil. Tror det finnes veiledninger ute på nettet om hvordan man skal gjøre dem rett. Det kan også være lurt å ligge avslappet på ryggen når man skal trene på å knipe, selv om en godt kan knipe i andre stilinger etterhvert som en har kontroll på øvelsene.

Lykke til, jeg vet jo ikke om det er grunnen men har knepet forholdsvis flittig og sliter ikke med lekkasjeproblemer.

Skrevet

forsvinner ikke helt plutseli av seg selv etter fødsel.... må jobbe noe for d ja. tren!!

Skrevet

Jeg merket at jeg ble mer og mer lekk fra begynnelsen av 2. trimester, og jeg har trent med knip - fikk rett og slett fysioterapeut på svangerskapskurs til å gå skikkelig gjennom det med meg, og har satt påminnelse på gul lapp i bilen. Så nå kniper jeg 10 sek av gangen så lenge jeg husker hver biltur - og lekker utrolig mye mindre! Hender jeg setter beina i kors hvis jeg merker at jeg skal tisse og det kommer et nys, men sånn jevnt over har knipingen hatt veldig bra effekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...