tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Er så nyskjerrig på om du er i fødsel. Du skrev at babyen lå langt ned og at det bare var å vente på rier. Kanskje du er igang... Lykke til:)
Gjest Mangebarnsmamma *høygravid* Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Jeg lurer også på hvordan det går med deg...
lykkeligmor til to<3 Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Så koselig at dere tenker på meg:O) Men neeeeeeeeeeeida, ingen fødsel her i gården!!! hadde 3 timer med tullerier igår kveld, 10 min ganske nøyaktig imellom og varte godt over minuttet. Men kjente at det var ikke riktig vondt nok, så gikk og la meg og sovnet med en gang... Såååååå kjedelig å våkne til nattens første tissetur og alle tegn borte vekk!!!!;O) Så idag begynnte minusdagene, og nå er jeg lei!! Menmen, får bare fortsette å vente og vente og vente og vente... Den som venter på noe godt... Hvordan er formen deres da??
tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2010 Her i gården har alt stoppet opp,det er så kjedelig,hadde håpet å bli ferdig med det. Men som dem sier,han kommer når han er klar.
lykkeligmor til to<3 Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 ja, jeg vet... men jeg skulle gjerne sett at han hadde vært klar NÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! Jeg er iallfall klar;))) Som jeg gleder meg til for det første selvfølgelig å se snuppen min, men også til å kunne bøye meg,snu meg, løpe, gå uten å vagge, slippe halsbrann osv osv... Selv om jeg vet det ikke er lenge til fødselen kommer igang nå ( blir muligens igangsatt fredag om ingenting har skjedd da pga at han er ganske stor), syns jeg det går for saaaaaaaaaakte... hehe, har satt deig til kanelsnurrer nå da for å få tiden til å gå. Fryseren er overfyllt, for noe må en jo gjøre mens en venter...)) blåser masse fødestøv til deg:O)!!!!!
*SMASK* Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Hei - hvordan går det i Trondheim. Itj no føding ? Hva er det med disse barna våre, de har det for bra.. Det jeg egentlig lurte på var om det var i dag du skulle på overtids kontroll -og om hvordan det evt har gått. Jeg skal på mandag. Var hos jordmor i dag og undertrykket mitt hadde steget til 90, ikke helt topp det da. Har litt kynnere -men ikke noe mer å skryte av enn det . Synes det er bra med liv i magen, men også laaaange timer uten bevegelse. Han eller ho turner som verst i ni ti tiden om kvelden. Det tar litt på merker jeg -og gå sånn på overtid. --og svare alle som spør om jeg ikke skal trykke den ut snart osv.. ja ja.. hva skal nå folk si stakkar. Har dabbet litt av med sms og tlf fra gode venninner og kollegaer og familiemedlemmer... tror de har gitt meg opp Men okei -- nærmere enn akkurat nå har vi tross alt aldri vært!!!
lykkeligmor til to<3 Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Hei *SMASK*)) Tja, bare å krysse fingrene og håpe på fortsettelsen her! Var til overtidskontroll på sykehuset idag, startet med smårier ca kl 10.00. Har fortsatt siden med 5 min mellomrom jevnt og varighet i overkant av minuttet, økt litt i intensitet:))) så håperhåperhåper det ikke stopper nå!!! Legen mente det var to alternativer, enten tar det seg mer og mer opp eller det kan stoppe helt plutselig... Livredd det skal stoppe, men må iallfall bite sammen tennene ganske bra gjennom hver rie nå hehe, håper på å få enda vondere ganske snart! Begynner å bli litt småsliten. Jeg har også hatt undertrykk på mellom 92 til 95 de siste ukene, fikk beskjed om at det var veldig viktig å si fra på føden om du får hodepine!!! Skal sende fødestøvet videre i din retning så snart jeg har gjort meg ferdig med det selv! åååååååååååh som jeg håper det blir noe mer av nå!!! Ha en fin og smertefull helg;))
*SMASK* Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 åh..... såååå spennende!!! Måtte du bare få det verre og verre .... he he... Dette var kjempegode nyheter da. Inspirerende. Krysser alt jeg har for at dette bare øker til full storm og at du til slutt er trygt i havn:D Enjoy your pain
lykkeligmor til to<3 Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 Lite som skjer her nå git... Står liksom på stedet hvil med fortsatt sammentrekninger med 5 min mellom på ca 1 min:((( ikke vonde nok til at jeg er i en aktiv fødselsfase enda. Sliten, lei og frustrert nå!!!!! Håååååper det bare er et spørsmål om tid før jeg syns det er mer enn vondt nok;)) Ble ikke akkurat noe særlig søvn i natt. Måtte ringe føden pga pannehodepine, men slapp heldigvis å komme nedover for å måle blodtrykk. Fikk beskjed om å ta to paracet og prøve å sove litt. Jaja, i verste fall blir jeg satt igang mandag, men ser ganske svart på å gå slik til da!! Krysser fortsatt fingre og tær for at det skal ta seg opp, det skjedde ganske plutselig sist fødsel iallfall... Hehe, det ble dagens syt... Håper jeg ikke får svar fordi dere er i fødsel da!!!
*SMASK* Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 yeah right.... som om jeg skulle være i fødsel- ha ha... Men -over til deg. Så det har ikke tatt seg opp, men er fortsatt for vondt til å ha en okei dag med innhold ?- ja utover det å håpe på mer vondt. Vettu : det der er jo torturasjon (som min harry potter inspirerte sønn ville uttrykt seg). Ikke får du sove skikkelig heller? -so much for å gå i fødsel med litt overskudd. Satser på at kroppen din plutselig husker hva den skal -og skrur ting opp max. Det har dukket opp noen smerter hos meg også, men de sitter veldig konsentrert nederst i magen. Minner mer om sånt jeg har opplevd på ferie i Kenya. -kan ikke huske helt hvordan det kjentes ut sist jeg fødte. Bortsett fra at jeg ikke forstod at det var rier jeg hadde... Men kynnere har jeg -og de kommer jevnt. Skulle gå tur i går -men måtte bare gi opp. Kom liksom ingen vei. Så om ikke annet så gjør det seg klart der inne. Jeg må også ringe føden dersom hodepine og synsforstyrrelser -så vi har fått samme info. Litt skummelt synes jeg. Jeg er ikke redd for å føde -men jeg har en redsel og det er morkakesvikt. Prøver å skyve det unna, men håper de ikke lar meg gå så lenge over. Godt å høre at du blir satt i gang mandag --- hvis-om-atte-det ikke har skjedd noe før den tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå