Gå til innhold

Nedtelling Søndag 21.2...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*57*

Nå holder jeg tellingen selv uten å bli påmint på Bim;D

Skrevet

55 dager til UL-termin og 47 dager til planlagt keisersnitt. Nyter hver dag selv om ikke formen er på topp. Føler meg for det meste trøtt og tung. Gleder meg til bebis er ute og vi kan trille masse turer i vårsola. :)

Skrevet

49 dager igjen :D Gikk opp for meg i dag at termin nærmer seg med storm skritt! Tiden går så utrolg fort, så det er på tide å få alt i hus.

Skrevet

Leser med "misunnelse" om dere som har så kort tid igjen og jeg håper at mine siste 62 dager går fort;)

Lykke til alle sammen som har termin i disse dager!!!

Skrevet

1.. forberedt på overtid her også. Får også spørsmål hele tiden om ting er i gang, så lei av mas fra alle kanter nå. Skjønner godt at alle bryr seg, og det er jo kjempekoselig, men som *SMASK* sier - de får da beskjed når det er noe på gang :)

Skrevet

Mens termin i dag 21 og ul termin i morgen den 22 februar. Håper at det skjer noe nå for i natt hadde jeg regelmessige kynnere.

Skrevet

17 dager igjen - nærmer seg for meg også nå!

Skrevet

49 dager og kjeder meg! Gleder meg SÅ til å fungere vanlig igjen og ha noe å gjøre!

Skrevet

9 dager igjen.

Mye kynnere og nedpress...

Skrevet

29 dager igjen... Syns det går fort i svingene her jeg, har enda masse forberedelser igjen å gjøre, har ikke en bebiting i hus!!!!

Skrevet

Har 35 dager igjen, og kjenner jeg får litt angst av å se alle som har minus tegn foran dagene.... Har ikke lyst til å gå over termin kjenner jeg, men hvem har vel det...

Skrevet

Her er det 7 dager igjen, men prøver å forberede meg på endel overtid. Førstegangsfødende med guttebabyer i magen er visst overrepresentert på statistikken, har jeg hørt.

Er mye OL å følge med på, så det går uansett fint :-)

Skrevet

14 dager til ul termin i dag:)

Skrevet

-5 dager og i natt hadde jeg rier i flere timer som dabbet av og har ikke kjent noen spesielle tegn i dag. Frustrerende!! Har innbilt meg selv ting tidligere, men dette kjente jeg igjen fra sist, og det var definitivt rier. Blæh - nå tør jeg ikke stole på noen ting / tegn lengre :-( (Måtte bare få ut litt klaging!!)

Skrevet

80 dager igjen. Tiden går saakte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...