Vienn@ Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Vurderer å ta en tur te alcudia på denne tiden..men er jo litt spent på vær og temperatur:) Noen som har vært der i denne perioden og vil fortelle hvordan de hadde det?
neste*gang Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 nå kan vel det være forskjell fra år til år... akkurat som her.. men var på alcudia for 20 år siden i 14 dager i begynnelsen av mai og kunne telle de dagene det var fint vær.. for 2 år siden var jeg der første uka i juni og da hadde vi 2 dager med sol og resten med regn.. og det var kaldt når ikke sola var fremme. så jeg reiser ikke flere ganger til alcudia før det er midt på sommeren
Gjest Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Det er super periode, men ikke i alcudia. Hvis dere drar til Illetas feks er det varmere og lite sannsynlig at det vil regne. Mer stabilt vær.
Propellll ♥ Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har hørt at det er mye mygg på Alcudia den tiden. Fordi det ligger så nærme en innsjø eller var det ei elv som rant gjennom plassen? Aldri vært der selv da vel å merke..
Trouble Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Vi var der i 2008, 2 uker i mnd skiftet... å da hadde vi for det meste dårlig vær...men det skal sies at de lokale sa da at det ikke hadde vært slikt vær på 20 år!! Vi koste oss alikevel I 2007 var vi 2 uker rett før skolen stengte og da hadde vi ett par dager med overskyet ellers var det helt topp, ikke for varmt ikke for kaldt.I 2005 var vi der en uke helt i begynnelsen på mai, og da var det Sol, sol, sol )) Hadde en ettermiddag med litt regn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå