Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Flatfyll eller ha det moro med venner, gjerne uten alkohol!
Tante Blås Squaw Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Moro med venner, kjente og ukjente - med iskaldt øl, deilig vin og ikke minst Bailey's.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Jeg er der... Da blir det alltid en fest!!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Etter forkortelser skal man ha punktum. Etter fork. skal man ha pkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå