Gå til innhold

Kunne dere ha gjort dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært borte noen dager fra et barn på 19 mnd? Til sommeren flytter jeg og min datter til samme plass som mine foreldre bor på. Har veldig lyst å besøke en kjempegod venninne som bor i Oslo ( vi bor i nord) et par dager, kanskje en langhelg. Onsdag-Søndag. Barnet vil da være 19 mnd. Er det ok tror dere? Mamma er kjempeflink med henne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja klart det, det går så fint atte:)

Det kan hende det er godt for både deg og barnet:)

Du vet jo at hun er i gode hender!!!

Lykke til!!

mannen min og jeg var på lang helg når eldste mann var 9 mnd...vi savnet han veldig (spesielt den siste dagen), men han hadde det supert hjemme hos mormor og morfar. Han begynte til å med ¨å sove hele natten det hadde han IKKE gjodt før:) Var godt å komme hjem:)

Så JEWG syntes du kan reise med GOD samvittighet:)

Skrevet

Ikke noe problem, det kunne jeg fint ha gjort. Hun er jo da halvannet år, ikke to uker, så reis du, å kos deg alt du orker. Det er viktig det også. Og moren din kommer helt sikkert til å kose seg masse med lillemor + at lillemor liker sikkert å være hos mormor :D

Skrevet

Onsdag til søndag hadde jeg personlig ikke klart. Er veldig hønemor;) Men fradag til søndag skulle jeg klart! synst du skal reise jeg visst du klarer det. Ikke noe problem:)

Skrevet

Det burde ikke være noe problem nei:) Jenta di får kose seg hos mormor og du får kose deg sammen med venninna di:)

Skrevet

Er vel ikke noen mindre hønemor om man reiser en langhelg bort fra barnet? Og er det så innmari positivt å være en hønemor?

Skrevet

Vel, jeg snakket da ikke om hvorvidt d er positivt å være hønemor el ikke gjorde jeg vel?? Jeg bare forklarte at siden jeg er litt hønemor så hadde jeg ikke klart å reiuse så lenge vekk. Vet ikke om jeg hadde likt å være borte en helg heller. Men kansje. Hvorfor hang du deg opp i innlegget mitt egentlig? Helt alvorlig..

Skrevet

Kanskej på tide du begynner å løsrive deg litt fra ungen,millie, sånn at den ikke blir helt Elling?

Skrevet

Ungen min er det mest sosiale vesenet på denne jord så ikkebekymre deg for han:) Klarer seg utmerket! Å jeg trenger ikke å reise vekk i en uke for at han ikke skal bli "helt elling". Er så mange dumme kommentarer på dette forumet.. Er det mulig.

Skrevet

Herregud ja, selvfølgelig kan du gjøre det!!! Det kunne du fint gjort for et år siden også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...