meg... Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Hurra!!!! Nå skjer det snart:-D Er bare så glad det er i gang, endelig! Riene er der gjevnlig, men ikke veeeldig sterke ennå. Tar seg vel opp! Rart å "glede" seg til mer smerte...men det er jo bare noe vi må gjennom, vi er klare! Kryss fingrene for oss;)
FrøkenSprøken Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Ååååå... Så sjaluuuuu jeg ble nååå Våknet av rier i morges, men de har gitt seg nå. Jeg vil også føde!!!! Lykke til så mye, da! Er jo veldig spennende (selv om jeg er sjalu.) Hehehe Når har du termin, da?
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 ja et er noen som er heldig ) Lykke til!!!
lykkeligmor til to<3 Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Ååååååååååååååh!!! så spennende:O) da får du snart se gullet ditt!!!!! Masse masse lykke til!!!!!!
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 åh så spennende:) *misunnelig nå* hehe masse masse lykke til:D
lykkeligmor til to<3 Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Hvordan går det "meg..."??? venter i spenning:O) lever litt gjennom andre når en går og venter selv;)))
meg... Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2010 Hei, og takk for lykkeønsker og gode tanker;) Vi kom hjem i går med verdens fineste jente!!! Er bare så forelsket:-D Hadde termin 18. februar, og jenta kom 22. Fødselen var faktisk en veldig flott opplevelse, og sitter igjen som et godt minne. Det er smerte, såklart, men det hjelper veldig å tenke på at SNART ser dere premien. Og etterpå er alt glemt! FOR en opplevelse, sier jeg bare:-D Til alle dere som går rundt og venter: Hold ut LITT til, så kommer tidenes beste premie for god jobb! Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå