Gå til innhold

I dag eksploderte jeg!! (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har besøk av min kjære lillebror på 11 år (atpåklatten i familien), og vi hadde det så koselig til kl 18 da min samboer kom hjem fra jobb.

Samboeren min skulle skifte fra uniformen til hverdagsklær så han gikk på badet omtrent med det samme han kom hjem.

Da kommer han brølende ut og lurer på hvem som var på do sist, noe som viste seg å være min lillebror.

Lillebroren min hadde da klart ved et uhell å tette doen, fordi han hadde brukt for mye papir...

Men doen flommet ikke over, vannet var hevet til kanten å ville ikke synke.

Jeg gikk inn på badet for å se, og da kjefta min samboer på meg og nærmest ropte "jeg har ingen planer om å plukke opp papiret i dassen, det kan guttungen gjøre selv". Da ble jeg irritert og sa at jeg kunne fikse det selv, har masse engangshansker osv, så det er jo ikke noe problem.

Alikevel stod samboeren min der og ropte at guttungen skulle gjøre det selv.

Da ble jeg så forbanna at jeg ropte tilbake til samboeren min om at han kunne dra seg til helvete ut av badet, noe han selvfølgelig ikke gjorde. Så jeg forsøkte å presse han ut av døråpningen.

Da dytta han til meg så jeg holdt på å falle. Så jeg eksploderte og smelte til han med flathånda i ansiktet. Det endte opp med at han smelte tilbake et par ganger med knyttneven i armen min...så sitter her med et par gylne blåmerker.

Det som er så rart er at samboeren min har ALDRI gjort noe sånn før... han er av den stille rolige typen, som alltid er sindig og behersket.

Han har alltid vært snill, generøs, omtenksom, osv.. Vi har vært sammen i over 4 år, og er forlovet.

Jeg skjønner virkelig ikke hva som hendte!

Jeg ble fryktelig overrasket over meg selv også, at jeg slo han med flathånda på den måten, gurimalla!! Jeg er straks 25, han er 29...vi eier hus og har faste jobber og jeg har alltid sett på oss som et stabilt par. Så hva skjer med oss??

P.s

Doen var ikke tett, skylte ned tre ganger, og da var den helt normal igjen! Ironisk at man kan lage helvete ut av en forstoppet dass!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sånt som ligger i alle mennesker, og under forskjellige situasjoner kan det få utløp. Slapp av... Det er ikke sundt å gå HELE livet uten et par eksplosjoner ;)

Skrevet

Hehe, nei...men er det virkelig normalt at man begynner å slå løs på hverandre?

Jeg vet at jeg var like god selv, så jeg mener absolutt ikke at jeg har blitt mishandlet på noen måte.

Kjenner jo det nå, at det var litt godt å klikke i vinkel også! hehe

HI

Skrevet

Jeg håper virkelig ikke den stakkars 11-åringen overhørte dette, da tror jeg nesten han har det verst av dere 3.

Forøvrig synes jeg samboeren din gikk over grensa allerede da han kom brølende ut fra toalettet - en altfor voldsom reaksjon på noe så lite; spesielt med barn tilstede.

Skrevet

Synes synd på lillebroren din.

Greit nok at man kan ha en dårlig dag, men hvis jeg var deg ville jeg ha tenkt meg om før jeg hadde fortsatt et liv med han iallefall.

Skrevet

Er det mulig at han var irritert over at lillebroren din var på besøk - og den do-hendelsen bare fikk det til å tippe over?

Skrevet

Det tenkte jeg også. Missliker han lillebroren din veldig? Kansje uten at du vet det? uansett var det utrolig dårlig oppførsel. han er jo bare et lite barn! Klikker han sånn på barna deres også el? Han vil vel kansje gjøre det når de blir eldre? Ikke bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...