Gå til innhold

Hva skal bebiguttene hete?


Juli.mamma til 4.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er ikke helt enige ennå...

Gubben vil ha Vegrad... Jeg vil ikke

Jeg liker Eskil og Jardar...

Guttane liker Ben og Rossi helst i samme kombinasjon...Ler, ikke aktuelt for å si det sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist det blir gutt blir det Odinn Bergeton :)

da får jeg det sånn som jeg vil, å sambo sånn som han vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og mannen har en del diskusjoner på gang ang navn. Han har fått det for seg at LilleBollen skal hete Leif (!). Jeg på min side er totalt uenig, da jeg tror Leifer bare dukker opp av jorda som 60 -åringer! Ingen småtasser som heter Leif, HALLOH?! Men skal nok vurdere Leif som et aktuelt navn om det begynner snø i helvete...

Jeg liker Isak, men det er visst uaktuelt for mannen..

Ser ut som vi kan bli enige om Emil eller Iver - det liker vi begge to :) Så vi får se da :) Vet jo hva det IKKE blir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi (jeg) har ørten alternativer, men vi liker ingen av de samme navnene. Blir gal. Jeg liker sjeldne og spesielle navn, han liker William og Mathias. Punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leon :-)

 

Leon Alexander, opprinnelig, men i ettertid syns vi kanskje det er litt tungt...?

 

Så, forslag til mellomnavn til Leon?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg tror navnet til den lille pjokken våres blir Sivert:)) Hvis det ikke dukker opp et navn vi synes er kjempefint som vi får lyst på da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på mannen din! Leif er et helt fantastisk kult navn som ikke har blitt populært igjen enda. Men det kommer det til å bli. Og tenk så mye flottere å være den eneste i klassen som heter Leif enn å være en av flere med årets trend-navn som Isak og Emil!

Hvis jeg hadde fått gutt skulle han hete Leif Willhelm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer er det Andreas eller Vetle som vi begge er sånn ca på,

mens jeg vil ha Kristoffer eller ....................

 

men det heler mot ANDREAS enda iallefall, ikke lett dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Noah :) Vi gikk gjennom den alfabetiske navnelisten og begge likte det umiddelbart :) Vi bruker å være ganske uenige om slikt, så da må vi gå for dette navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...