Den heldige eier av ett barn Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Hvem vinner? Svensken, norsken eller russeren?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Nordmannen som er alene med tre svensker?? nei. Hvor er de norske løperne?
Gjest Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 norsken kaster jo staven, så da blir det svensken
Den heldige eier av ett barn Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2010 Håper jaggu det. Nesten så til og med russerene burde komme før svenskene;)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Russern sprakk i opphentinga. Det er gull verd å være to å kjøre sammen, alene blir ikke like greit. Hurra for Hellner.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2010 Hu ra og hu ra. Egentlig så hadde jeg et lite håp om at han derre Petter'n skulle vinne. Må være litt trist at så mange har forventninger til han, som ikke blir innfridd.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 20. februar 2010 #9 Skrevet 20. februar 2010 Veeeldig taktisk spill:( Heia på Northug, jeg:(
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. februar 2010 #10 Skrevet 20. februar 2010 Heller svensker enn russere.. de har i alle fall en annen tradisjon i forhold til doping.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 20. februar 2010 Njaa.. Her var planen at russeren skulle vinne, men han var dopet, så Petter som ble nr to fikk gull. Så mye for mine magiske spåevner!
tintafant-m/2 jenter Skrevet 20. februar 2010 #12 Skrevet 20. februar 2010 men Hellner skubbet i staven til Northug.. Håper det ikke var han som ødela for Northug...
Iselilja Skrevet 20. februar 2010 #13 Skrevet 20. februar 2010 Syntes også jeg så det. Håper vi får se repriser. Men flott for svenskene å vinne litt også!
tintafant-m/2 jenter Skrevet 20. februar 2010 #14 Skrevet 20. februar 2010 egentlig samme for meg hvem som vinner, men surt om det er han som evt forårsaker at Northug stopper opp som vinner hele greia. Hadde vært bedre med Olsson da. Han gikk jo råtøft ut
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. februar 2010 #15 Skrevet 20. februar 2010 Men olsson skulle jo bare dra til han ikke orket mer og så skulle Hellner rykke. Akkurat sånn som nordmennene har gjort så mange ganger.. Fellesstart ødelegger skisporten!
Tokatter_USA Skrevet 21. februar 2010 #16 Skrevet 21. februar 2010 Det forandrer den i hvert fall. Det er slutt på de dagene da man forsvant alene inn i skauen og var borte et par timer, før man dukket opp igjen med en tid som var upåvirket av andre løpere. Jeg savner det, i grunnen, men sprinter er jo spennende, da. Og for meg, som bor her i USA, er jeg takknemlig for at langrenn er blitt såpass publikumsvennlig at "vanlige folk" blir begeistret. Det er ingen amerikanere i toppskiktet, men kommentatorene er svært opptatt av hvordan nordmennene gjør det. Desto mer flaut at det går så dårlig. Thank God for Marit Bjørgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå