Gå til innhold

Er det noen som ser på guttene på ski?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem vinner? Svensken, norsken eller russeren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nordmannen som er alene med tre svensker?? nei. Hvor er de norske løperne?

Skrevet

Svensken sprekker!!

Skrevet

Håper jaggu det. Nesten så til og med russerene burde komme før svenskene;)

Skrevet

Russern sprakk i opphentinga. Det er gull verd å være to å kjøre sammen, alene blir ikke like greit. Hurra for Hellner.

Skrevet

Hu ra og hu ra. Egentlig så hadde jeg et lite håp om at han derre Petter'n skulle vinne. Må være litt trist at så mange har forventninger til han, som ikke blir innfridd.

Skrevet

Veeeldig taktisk spill:(

Heia på Northug, jeg:(

Skrevet

Heller svensker enn russere.. de har i alle fall en annen tradisjon i forhold til doping.

Skrevet

Njaa.. Her var planen at russeren skulle vinne, men han var dopet, så Petter som ble nr to fikk gull.

Så mye for mine magiske spåevner!

Skrevet

men Hellner skubbet i staven til Northug.. Håper det ikke var han som ødela for Northug...

Skrevet

Syntes også jeg så det. Håper vi får se repriser.

Men flott for svenskene å vinne litt også!

Skrevet

egentlig samme for meg hvem som vinner, men surt om det er han som evt forårsaker at Northug stopper opp som vinner hele greia. Hadde vært bedre med Olsson da. Han gikk jo råtøft ut

Skrevet

Men olsson skulle jo bare dra til han ikke orket mer og så skulle Hellner rykke. Akkurat sånn som nordmennene har gjort så mange ganger..

Fellesstart ødelegger skisporten!

Skrevet

Det forandrer den i hvert fall. Det er slutt på de dagene da man forsvant alene inn i skauen og var borte et par timer, før man dukket opp igjen med en tid som var upåvirket av andre løpere. Jeg savner det, i grunnen, men sprinter er jo spennende, da. Og for meg, som bor her i USA, er jeg takknemlig for at langrenn er blitt såpass publikumsvennlig at "vanlige folk" blir begeistret.

Det er ingen amerikanere i toppskiktet, men kommentatorene er svært opptatt av hvordan nordmennene gjør det. Desto mer flaut at det går så dårlig. Thank God for Marit Bjørgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...