millie+2klumper Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Han er 20 mnd og eneste jeg vet om er go boken.. Den har han gått i og jeg er ikke imponert. Fins det noen andre gøye? Tips mottas med takk:)
Zitro Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Gøy og gøy... men jeg er ihvertfall fornøyd med den Disney bokkluben. Fine bøker med lydbok til hver eneste bok :-) Gode gamle disney klassikerer og nye disneyfilmer.
millie+2klumper Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2010 Hvor finner jeg den da? Prøvde å søke på disney bokklubb men finner den ikke :/..
Zitro Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Det er igjennom Egmont. Her kan du lese litt... http://www.univers.no:80/Bokklubber/disneyklubben/Disneyklubben/sku-K-636;pgid=.CSDhivjyENSR0cTRxRfA9Jz0000yQZub3y2;sid=j_KZ5wLXEpSO50lX7_mR0xfdpfW1zyjQo9o=?==&== Sykt rar link da men...
millie+2klumper Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2010 tusen takk. men explorer er ikke helt god her så jeg klarer ikke å kopiere linker lengre:/.. Men får lete litt:)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Egmont har en Ole Brumm klubb, de kaller det "baby klubb" men bøkene er tilpasset litt større barn. Vi var med der fram til poden ble ett år. Nå er han to og akkurat begynt å bli interessert i bøkene vi fikk da han var med. Vurderer å melde oss inn igjen..
Gjest Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Bokklubben Barn via De norske bokklubbene (www.bokklubben.no) Barnas Egen Bokklubb (www.beb.no) Go'boken var ikke jeg spesielt imponert over heller, men kvalitetslitteratur å få tak i hos begge de to jeg har nevnt.
ღBellღ&gulletღ Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 Ole Brim klubben, veldig fornøyd. fine bøker, figurer og annet i pakken og billig i forhold til andre bokklubber. Den kalles abyklubb og varer Du mottar 12 pakker så er det slutt. Vi fikk den siste pakken reff før jul, det var ole brums kokebok med forkle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå