Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Det renner ikke blod, men det er tett i nesen, så når jeg blåser det ut, så er det blod på papiret. Fryktelig irriterende. Hva kan være årsaken, og kan jeg gjøre noe med det?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 er du gravid? jeg hadde det slik de siste mnd i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Jeg er ikke HI, men er gravid, og har det på akkurat samme måte. Har vart i en mnds tid. Bruker nesespray for å lette pustevanskene, og håper det går over snart:)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Var faktisk ganske sikker på at jeg var gravid, p.g.a. masse kvalme. Men så kom mensen forrige uke. Kanskje jeg burde teste meg likevell? HI.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Høres ut som en helt vanlig forkjølelse. Når man snyter seg ofte er det lett at noen små blodkar i nesa sprekker og da kommer det blod på papiret når man snyter seg. Det beste er å skylle med saltvann til det går over, evt bruke nesespray hvis man blir helt tett. Husk at man blir ekstra tett av nesespray hvis man bruker det for lenge, så prøv å unngå det. Jeg tvang meg gjennom 2-3 dager hvor jeg var utrolig tett etter å ha brukt nesespray alt for lenge og det hjalp meg veldig mye.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Men har ikke vært tett i nesa uten at det har vært blod der HI.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 Vet dette er leeenge siden, men er du her HI? Fikk du testet deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå