Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Etter barna er i seng.. Min sitter bare framfor dataen.. Ganske kjedelig:(
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Min sitter forna tv med tv spill..ja rimelig kjedlig..men klea av deg alle klærne!det funker;)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Spiller WOW. Vi er kommet inn i en litt ond sirkel. Der han spiller wow på dataen, og jeg sitter her å trykker! :-/
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 VI har bærbare maskiner, og sitter i så fall på sofaen sammen. Min sitter mye med maskin, men jobber nesten hver kveld. Han sitter heldigvis ikke å glaner på tv hver kveld. Det er så utrolig lite sexy. Ellers gjør han litt husarbeid, pakker sekker, lager matpakker, jogger en tur og pjatter med meg.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 trener stort sett,ellers sover i stolen eller prater med meg!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Sitter foran dataen og spiller... Typisk mannfolk?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 Han er periodespiller av wow. Så nå er han i en wowperiode.. Like greit nå som det er OL på tv.. Ellers så ser han tv med meg, eller filmer.. Vi er nok ganske kjedelige sånn sett, men det hender at vi finner på ting med folk iblant, eller spiller tennis,squash osv om været og formen min tillater det. (Har ikke spilt på en stund pga vinteren og at jeg har vært en del syk. ) Nå er barnet vårt fortsatt i magen, så hvordan det blir senere vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #9 Skrevet 20. februar 2010 Leser tengeserier, Knausgård eller Illustrert Vitenskap:)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #10 Skrevet 20. februar 2010 Min har sittet å leset om fosterutvikkling for meg:) Og laget middag til meg og nå skal han massere føttene mine,etter hunden har fått kveldsturen sin:) Kjenner hans feil og mangler blir små når jeg leser om de andre pc/tv mennene..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #11 Skrevet 20. februar 2010 som regel ser vi på en film eller noe på tv sammen, er det ingenting spesielt å se på ligger eller sitter vi ved siden av hverandre i sofaen og prater om alt fra himmel til jord..tuller med hverandre, ler mye og har det faktisk ganske koselig og morsomt sammen. Når det skal sies blir jeg nesten bestandig tidlig trøtt og går ofte først å legger meg, mens samboer sitter oppe på pcn å ser på film.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #13 Skrevet 20. februar 2010 han sitter på pcen her og spiller WOW!! han sitter som regelt 7 timer til dagen. første han gjør når han kommer hjem fra jobb 15.30 er å skifte fra arbeidsklær til vanelige klær så setter han seg ned ved pcen og spilller til han legger seg rund 23.00 tiden. Må krangle med han for å få noe til sammen med han. kjedelig for barnet, stakkar. har vurdert å gå fra han mange ganger pga denne jævla dritt pcen som dra han ut av livet vår!! han er rett og slett spilleavhening. kjenner jeg blir sint av å tenke på de her jeg sitter!! glemte jeg å si... at han sitter på pcen sin akkurat nå og SPILLER!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #14 Skrevet 20. februar 2010 Fyfaen..Dette hadde aldri jeg godtatt!!! Ikke en far jeg vi ha som forbilde for mine barn når tiden kommer til at du skjønner såpas.. For et samliv!! Finn dere bedre jenter,dette er en SKAM!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #15 Skrevet 20. februar 2010 Er på øvelse en kveld i uka Jobber en kveld i uka Ellers går det mye i å høre på musikk, spille gitar, se tv eller sitte foran dataen..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #16 Skrevet 20. februar 2010 Min pleier å ligge på sofan med pc,n på magen. Eller så ligger han på sofan å ser på tvn. Å blir det alt for kjedelig så går han en tur ut for å treffe noen kamerater for å ta ett slag billjard og ta 1-2 øl. Åsså kommer han hjem. :-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #17 Skrevet 20. februar 2010 er heilt enig, jeg har sakt at han må sjerpe seg vist ikke tar jeg ungen å går. er så dritt lei av at han aldri blir med ut på noe, gidder ikke engang gå en liten tur eller leke sammen med barnet på ettermiddagen! blir usosial av han, men jeg bruker masse tid sammen med barnet mitt uten han og vi hadde fint klart oss uten han, jenta vår hadde sikkert ikke merket han vi hadde gått i fra han engang. men han må få en sjans til å sjerpe seg. hilsen 22.46
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #18 Skrevet 21. februar 2010 ligger på sofan å er tv eller foran dataen, å noen ganger en øl eller 2 i tilegg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå