Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Sjeldent jeg titter innom sko butikkene, men de er vel i ferd med å få inn vår varer..... Vanskelig å finne noe på nett.. Ser etter Viking eller Ecco.
Zitro Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Synes dem har hatt 30-50% i minst en mdn nå jeg. Er helt utplukka i byen min ihvertfall... skulle desperat hatt nye til minsta, men det finnes jo ikke å få i størrelsen hennes
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2010 Ja det er sånn jeg kommer på i slutten av salget jeg hehe, nå trenger jeg det! Nei får heller kjøre meg en tur å se ja.... krysser fingra for at noe er igjen!
MintCondition Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Ja, Eurosko har 30% på salgspris på bl.a vintersko til barn nå.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 På G-Sport der jeg bor har de iallefall vintersko fra Viking på salg, tror det var 50%...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå