mirredutt Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Vet at dette ikke er et legeforum og at man ikke må stole på " de medisinske" svarene her, men trenger deres synspunkt. Mannen min har i flere uker klaget over at han er så kald på lårene, selv om han er varm på huden. I dag tidlig når han våknet hadde han ikke følelse i det ene kneet, men han har ingen smerter. Jeg tenkte at så lenge det ikke gjør vondt er det ikke noe å bekymre seg over, men nå er jeg litt i tvil.. Han sier det er veldig ubehagelig, men ikke vondt. Er det noen grunn til ikke å vente til mandag med å ring lege tror dere? Det følelsesløse området starter rett over framsiden av kneet og går et lite stykke ned på leggen.
erteposen + 4 Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Er dere bekymret så ta en telefon til legevakten. De kan jo sannsynligvis berolige dere og ikke minst gi råd om dette er noe som bør undersøkes umiddelbart. Det er vel sannsynlig at de ber dere ta kontakt med lege mandag om situasjonen ikke blir verre, men jeg har ikke kompetanse til å uttale meg:) God bedring. Det er så kjipt når sånt skjer.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 jeg ville ringt legevakten... er ikke sikkert det er noe alvorlig, men jeg tenker litt på dårlig blod tilførsel/blodpropp...?
klg,2 boys now:) Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 tenkte blodpropp med det samme jeg da..har han veldig fysisk arbeide?jeg mister følelsen på den måte når jeg får senebetennelse,vært mest i armene da men kan vel få det i bena også.
Gjest Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Jeg ville blitt bekymret (og det høres det egentlig ut som du også er). Men jeg blir kanskje lett bekymret ... Ring legevakten og spør. Det er fort gjort, og dere får et kvalifisert svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå