Gå til innhold

Noen som har electolux sin ergo rapido-støvsuger?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns de virker så greie,og de er ikke stygge heller..

men er de gode nok??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den. Lett og praktisk. Den lille håndstøvsugeren kan taes av og den suger enda bedre. Også lett og tømme. Bruker den kun på kjøkkenet.

Skrevet

Jeg synes de er møkkadårlige, og har stuet min langt inn i en bod.

Den funker greit nok når du tar av den håndholdte delen (og bruker den som en håndstøvsuger), men med den forlengeren på klarer den knapt å løfte en brødsmule.

Frarådes.

Skrevet

Fantastisk, den brukes til smuler og hybelkaniner. Bruker den flere ganger om dagen, og da tar jeg det jeg ser. Veldig enkelt og greit, og jeg slipper å irritere meg over støvkornene. Sølte litt mel da jeg bakte i dag, borte på null komma niks...

Den fungerer supert til det daglige, men man må jo støvsuge vanlig innimellom allikevel!

Skrevet

Vi hadde en slik, heldigvis var den kjøpt på Elkjøp slik at vi hadde den vel i ca 20 dager og da dro vi tilbake med den. Synes ikke den svarte til hverken pris eller mine forventninger. Greit nok at det er en design støvsuger, men den klarte ikke og støvsuge gulvteppene våre bra nok så derfor er jeg glad vi byttet den inn!

Vi har nå denne modellen:Electrolux støvsuger

Z8870

den er jeg strålende fornøyd med, men vi har ikke kjøpt den til denne prisen! Automatisk indikator når posen er full kaller jeg også en viss luksus!

Skrevet

Har 2 og kommer til å kjøpe den tredje når kjelleren er ferdig.

Kan aldri erstatte den vanlige støvsugeren, men helt genial å ha i tilegg til småting.

Har en i hver etage og den brukes daglig til smuler under spisebordet, kjøkkenet, sand i gangen og hybelkaniner her og der. Til trappa er den uunværlig.

Lurer på hvordan jeg jeg noen sinne klarte meg ute.

Skrevet

hmm.. delte meninger ja!

Så for meg at den ville ta litt mindre enn vanlige støvsugere, men siden jeg ikke har tepper i hele huset mitt, og er ute etter noe enkelt fordi jeg hater å dra frem den store dingsen,så trur jeg sannelig jeg må ha en sånn likevel ja:)

Takk for ærlige svar!

Skrevet

Elkjøp har jo den til 999 nå! Løp og kjøp!

Skrevet

OMG!! gjett om:) takktakktakk!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...