Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Hei, vi er ett ungt par som venter barn i juni. Før jeg ble gravid var både han og jeg ute flere ganger i måneden, sammen eller hver for oss. Nå er jeg ihvertfall gravid, og det som irriterer meg er at samboeren min er ute og fester hver helg fortatt... Vi har kranglet litt om det, og han sier bare at jeg ikke kan nekte han og møte vennene sine.... Vet liksom ikke hva jeg skal mene, føle og tenke jeg... :/ Jeg føler det er feil av han, men kanskje jeg tar feil da.. for det har jo vært sånn i flere måneder og han ser ikke ut som han har tenkt og slutte og dra ut..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Kan dere ikke komme fram til et kompromiss? at dere har 1 helg i måneden som er kun "deres" kosehelg hvor dere er hjemme å koser dere eller andre plasser? og kanskje 1 helg pr mnd som du kan være med han ut(man må jo ikke slutte å gå ut selv om man er gravid) Og de 2 andre helgene kan han tilbringe med kompiser inntil videre. Fortell han at etter barnet er født forventer du at han er mer hjemme i helgene. Hva sier han når dere snakker om det? Om du planlegger noe en helg for bare dere, hva sier han da? kan du si til han at f.eks neste helg har du planlagt en overraskelse for han, om han da kan la være å legge andre planer?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Huff.. Vi er oxo et ungt par som enter vår første nå. festet nesten hver helg før men nå under graviditeten har min kjærest ikke festet mere enn kansje 4- 5 ganger.. Han har tatt seg noen øl ol hjemme i helgene men ikke gått ut. av solidaritet til meg trur jeg. Jeg kan bare snakke for meg sjøl men hadde ikke blitt noe særlig gla vis han hadde fortsatt å gå ut hver helg.. Man er tross alt to om det forde om det bare er den ene som kan bære barnet.. Å en ting er å gå ut kansje en henlg i månden men hver helg er ganske dorlig gjort ovenfor deg. Å møte vennene sine kan han gjøre uten å drikke Håper du får prater med han å sagt orntlig hvordan du føler det. så kansje han kan ta litt hensyn til deg? finne på ting hjemme på en lørdagskveld i stede.. Å når babyen kommer må han jo uansett slutte å gå på byen hver helg,det skjønner han vel.. Lykke til
bunnie Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 akkurat sånn her har vi også det! kjæresten min sier også det der med at jeg nekter han å møte kompiser, og hvis jeg spør om jeg kan bli med ut sier han vi er sammen hver dag ellers... vet ikke helt hvordan jeg skal reagere jeg heller.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Skjønner at han ikke skal slutte å gå ut for jeg er gravid.. men føler det liksom litt feil at jeg blir sittende hjemme hver lørdag, mens han kan feste. jeg inviterer jo ofte venninner over da,men når vi er unge er det ofte de er ute og fester selv liksom... men tuuusen takk for fint svar,!
bunnie Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 dessuten begynner magen å bli litt stor, så er vel uansett ikke så gunstig å gå rundt på utesteder med fulle folk nå.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Trenger de gå ut hver helg, fredag og lørdager for å være med kompisene sine da?? Kan de ikke bruke ukedagene?? eller en lørdagsformiddag?? Er de nødt å bruke hver kveld i helgene på kompisene sine? Det er i helgene man har fri sammen som regel, så da forventer jeg av min mann at vi bruker den tiden sammen. Ikke ALLTID men som regel. Er rom for å få gå ut alene med en venn på fest også, men ikke hver helg. Min mann er enig.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 Gå ut hver helg syns jeg man skal være verdig med når man for baby. Trenger ikke kutte ut kompisser av den grunn. Kan da invitere venner hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå