Gå til innhold

å legge seg for natta går som en lek....dagtid er mye værre!


Susmumrikk

Anbefalte innlegg

På kvelden når vi legger lille gullet vårt så er han helt stille og legger seg til å sove. Går som en drøm. Kan ligge å pludre litt for seg selv, men vi trenger ikke å gi han smokken en gang lengre. På dagtid derimot er det en helt annen verden. Da skriker han så det skjærer i hjerterota. Kan holde på i over en time dersom vi ikke gir oss og tar han opp til slutt. Er innom og trøster støtt og stadig, til slutt er vi så slitne begge to at jeg tar han opp og legger meg ned med han. Da kan det gå 2 min før han sovner, så jeg står opp igjen og han sover ca 1-1 1/2 time. Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det der. Noen som har noen tips? Sover godt i vogna når vi triller, men den må for all del være i bevegelse når han skal sovne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Vi har det akkurat som deg.

Natta ikke no problem, men dagen er det et 'helvete' Han vil bare sove i vogna, å det er helt greit.

Men det starter når klærne skal på. Han sutrer å griner å vis ikke vi er raske nok til å få vogna ut hyler han, må vogges til han sovner. Det går fort, men er så irriterende at vi MÅ ut hver gang... Å at han alltid skal protestere...!!!!!!!

 

Trodde for noen mnd siden at det går over, men nå tviler jeg..

Skjønner ikke hvorfor det er greit om kvelden, å ikke på dagen...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...