blessed87 Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 hei.. er det flere som har veldig vondt i ryggen?? fikk plutselig utrolig vondt i ryggsøylen,helst midt på ryggen. kan nesten ikke bøye meg.. så har jeg avogtil stikninger inni sjeden/i de ytre kjønnlepper,kjennes det ut som. så har jeg jo også stikninger i livmoren. og så har selfølgelig kvalmen komt litt tilbake.. mye syting nå,men må bare høre om jeg er alene med dette er sååå livredd for at noe er galt! fikk disse smertene i ryggen i går kveld,tidligere på dagen var jeg på step trening. kanskje det har noe med det å gjøre.. god helg til dere alle !
lin76 Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Eg har det ikkje sjølv, men har høyrt om fleire som slit med liknande smerter. Er visst noko med ei spesiell nerve (isjas?) som kjem litt i klem. Ikkje farleg, bare vondt. Og stikkingar i livmora er veldig vanleg, kjem av at ho strekker seg for å gi plass til babyen. Håpar du føler deg betre i dag!
Frk Harepus Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Jeg fikk noe tilsvarende da jeg løp til bussen før helgen. Kunne nesten ikke gå.... Ble kvalm og svimmel og fikk magesmerter. Gikk til legen og fikk beskjed om at det ville gå over av seg selv og ikke var relatert til graviditeten. Jeg sliter med å sove, for jeg finner ikke god sovestilling og smerten gir seg ikke... Men, farlig for fosteret skal det altså ikke være. Kjenner han sparker som en galning inni der, hvilket ikke bidrar til mindre mage- og ryggsmerter.... Er forresten i uke 27. Er du bekymret fortsatt så er det bedre å ta en tur for mye til legen, vettu:-) Det koster under 200 kr om det ikke er svangerskapsrelatert, og det er verdt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå