Gå til innhold

Gender testing fra Nimble Diagnostic. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå bestilt en kjønnstest gjennom dette firmaet. Er det noen som har erfaringer med det? Man mottar et testkit, sender inn en blodprøve tatt fra fingeren, de tester etter y og x kromosoner for å avgjøre om du venter gutt eller jente, kan gjøres fra uke 10.

http://www.nimblediagnostics.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok bare si at slike tester er å bevege seg inn i en bransje som ligger veldig i en etisk/moralsk gråsone...... Selektiv abort utifra kjønn er mer utbredt enn hva folk tror. Kan man ikke bare vente til uke 18 da?

Ikke er de nøyaktige heller.

Skrevet

Jeg skal ikke ta testen for å ta en eventuell abort, selv om du mener at abort utifra kjønn er mer utbredt enn hva folk tror.. Du vet også at de ikke er nøyaktige heller, vet mye du. Jeg spurte ikke om din personlige mening, jeg spurte om noen har erfaringer. MOVE ON!

Skrevet

Jeg skrev ikke at du kom til å ta abort utifra kjønn, men at en slik bransje tjener veldig mye penger på mødre som er villig til å ta abort hvis det viser feil kjønn. Du feks betaler 1800kr for noe som du får vite om noen uker uansett.....

Jeg har like mye rett til å si min mening på ett offentlig forum som noen andre. Og jeg har rett til å si at jeg syns slike tester er etisk uforsvarlig. Du må tåle at folk er uenige med deg....!

Skrevet

Helt enig med NormaJean.

Vent til uke 18, da får du sikkert vite det.

Skrevet

Man er ikke sikker på å få vite kjønn på ordinær ultralyd.

Jeg forstår ikke folks behov for å kommentere med sine personlige meninger, når det ikke bes om det. Jeg er da ikke det fnugg interessert i hva dere måtte mene om jeg tar en slik test, jeg spurte etter erfaringer.

Det blir så negativ stemning av all denne synsinga og meninga om hva andre gjør og ikke bør gjøre. "Vent til uke 18, da får du sikkert vite det" Hvorfor skal du mene noe om når jeg bør gå på ultralyd?? Jeeez!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...