BeritogMausi Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Hei jenter, eg har hatt store problemer med ryggen min i det siste. Trodde først at det bare var isjas. Det var sterke ryggsmerter jeg fikk da jeg lå helt flat på ryggen. Klarte nesten ikke å snu meg på siden. Det er egentlig slik ennå bare jeg også har hått så vondt i halebeinet nå. Har ikke vondt fremme på bekkenet. Så eg synes det er vanskelig å vite ka det egentlig kan være. kanskje er det noen med samme symptomer som vet hva det kan være???
Dragen... Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 jeg også opplever veldig "isjas" nå, men det er vondest bak på den ene siden om gangen..... Jeg opplever at å legge meg ned hjelper, men å sitte eller stå blir vondere....
Hybelkanina Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Hei! Jeg har akkurat det samme, smerter nederst i korsryggen som stråler ned mot rumpa. Kan anbefale en tur til kiropraktor, det gjør underverker for meg ihvertfall å få myket opp litt i leddene. Kiropraktoren min sier at det neppe kommer til å gå over før babyen er født men at det kan holdes i sjakk med behandlinger etter behov. Hadde siste behandling for fem dager siden og er helt fin fortsatt. )
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 sliter akk med det der jeg og.. legen jeg hadde i begynnelsen sa det var isjas..så det var ikke noe og gjøre med.. da var jeg 10uker på vei... så merket jeg ikke noe før den siste mnd nå (er 21+1 på vei nå) og legene jeg har nå sa det er bekkenløsning før jeg fikk forklart ferdig åssen jeg følte disse "smertene" så han sendte inn søknad til kiropraktor om dette.. så nå venter jeg bare på et brev der i fra og se hva de sier.. og evt når jeg kan få gjort noe med dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå