KarboHøna_-13_ Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Kan dere komme med sitater/ord/uttrykk som dere syns er fine?
* 5 om dagen * Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 går det,så går det, og går det ikke,så går det og. tja,det er vel det jeg kommer på i farta.
Gjest Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Det som umiddelbart faller meg inn... Å mele sin egen kake Å legge under stol Å sette seg på bakbeina I hytt og vær Onomatepoetikon "En sjømann venter ikke på medvind, han lærer seg å seile" "For å bli klok av skade må man være klok i utgangspunktet" -DeLillos "Det er lettere å styre en nasjon enn å oppdra et barn" -W.Churchill
Rampongi Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Er det slike du tenker på? -Det er i motbakke det går oppover -Aldri så ille at det ikke er godt for noe -Den som går sakte snubler i allefall ikke (swahili proverb) -Det er bare å hoppe i det, man lander som regel på føttene -Smil til verden og verden smiler tilbake
Gemini7 Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 "Natten er aldri mørkere enn i timen før soloppgang" "Du kan ikke hindre sorgens fugler i å fly over ditt hode, men du kan hindre dem fra å bygge rede i ditt hår" (kinesisk) "Det er bedre å ha elsket og tapt enn aldri å ha elsket" hmm jeg lurer på hva du mener med ord/uttrykk som er fine, er det slike ordtak du tenker på? Eller er det et spesielt tema du vil ha sitater om?
Holly❄️ Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Man får være som en er, når en ikke ble som en skulle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå