Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 når kan jeg regne med at nakken blir bedre og hodepinen forsvinner ?? Blir jo helt utslitt av å gå rundt med dette!!!! Er det normalt å ha det sånn 1 uke etter ulykken eller bør det sjekkes videre for evt nakkeskader ? Tok rtg på legevakten, men er jo begrenset hva man ser på rtg....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Ja- det kommer jo ann på ulykken! Jeg sleit til dels med dette 4-5 år etter ulykken - og det var faktisk ikke noe spesielt "hard" trafikkulykke.... Men ja- er du heldig - snart! Er du ikke - blir du plaget av dette over lang tid. Rygg og nakkeskader sitter oftest veldig lenge i! - Uheldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå