Gå til innhold

Bilulykke for en uke siden


Anbefalte innlegg

Skrevet

når kan jeg regne med at nakken blir bedre og hodepinen forsvinner ?? Blir jo helt utslitt av å gå rundt med dette!!!!

Er det normalt å ha det sånn 1 uke etter ulykken eller bør det sjekkes videre for evt nakkeskader ? Tok rtg på legevakten, men er jo begrenset hva man ser på rtg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja- det kommer jo ann på ulykken!

 

Jeg sleit til dels med dette 4-5 år etter ulykken - og det var faktisk ikke noe spesielt "hard" trafikkulykke....

Men ja- er du heldig - snart! Er du ikke - blir du plaget av dette over lang tid. Rygg og nakkeskader sitter oftest veldig lenge i! - Uheldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...