Gå til innhold

I hvilken uke skal dere på UL?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal også når jeg er 19+0.. og syntes dette var ganske seint.. Selv om det er lettere å gjøre de nødvendige måla osv, og at de blir bedre jo seinere de gjør de (sies det...) så føler jeg at de er litt "heldige" de som skal på UL allerede i uke 17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal når jeg er 18+3. Legen min sa at hun kom til å henvise meg til UL i uke 18, så mulig hun skreiv det på papiret eller noe?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20+0 på Ullevål, 24 mars. Synes også at det er litt sent, men ikke noe å gjøre med det. Både gruer og gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 17 ifølge menstermin skal vi på den ordinære ul. Mener jeg leste et sted at passe tidspunkt er sånn ca fra uke 17 til 22? Jeg er så

spent nå og bare håper å få det overstått. Har ikke lagt vekk noen som helst bekymringer tross jeg kjenner liv hver dag. Nå er det veldigvis bare et par dager igjen å vente! :-!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i uke 20 (19+0), men som Studentmor22 sier, så flyr tiden! Betrygget av privat UL i uke 13, og så den lille krabaten trygt duppe i sin lille sjø... Ellers ville jeg nok kanskje følt meg litt utålmodig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle i utgangspunktet først når jeg var 20 fullgåtte, men fikk et brev om endring av timen, så nå skal jeg 18+5 :D Det syntes jeg var bra! Men gikk til privat UL i uke 13, fordi jeg var så urolig om alt var ok. Og det var det, så nå bare kuler jeg han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 14+3 den ordinære. men for å sjekke om jeg ikke er lngre på vei :) kan være jeg allerede er 19+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på Ullevål 1. mars og er da 19+1.. Gleder meg sååå masse. Skal bli koselig å hilse på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullevål 4 mars, da er jeg 17+5 og kan nesten ikke vente. Var på ul i uke 10, så gleder meg til å se hvor stor forskjellen er nå:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på UL på Drammen sykehus den 18 mars, akuratt 18 uker da!

Men får UL hos gyn hver 3 uke pga risikosvnagerskap!

Både gruer og gleder meg! Alt er så nytt siden jeg var gravid sist!

 

Masse lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det føles som "alle andre" er mye lenger på vei enn meg. Jeg skal på UL i mensuke 18 men etter beregning etter å ha vært på privat ul i uke 10 så er det i uke 17 jeg skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL når jeg er 19+1 den 11 mars. Fikk høre hjertelyden i dag, så gruver meg ikke fult så mye nå lenger :) er bare 16 dager igjenn :o tiden har gått fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...