minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 hvordan *steller* dere dere der nede, når dere begynner å få mage `? begynner å slite med mage i veien når jeg skal barbere meg... tips`?
Gjest Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Jeg prøver så lenge jeg kan med speil og tålmodighet, men sist fikk jeg omtrent ikke stelt i det hele tatt de siste par månedene:) Om du har en mann som er stø på hånda kan jo han brukes, ellers har jeg tenkt på å kanskje salongvokses:)
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2010 samboer er redd for å skade meg, så han vil ikke hjelpe til men har også tenkt på å vokse meg på salong.. er bare redd det skal gjøre vond
lucky.nr.4 Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 shaving nedentil senere i svangerskapet kan fort bli en risiko-sport... ufrivillig omskjæring... det kan hjelpe å sette det ene beine på do-lokket mens du shaver (istedenfor i dusjen) da kommer du bedre til, og du kan legge speilet på do-lokket slik at du slipper "medical atention" ;p å dessuten er det langt fra sikkert at du i det heletatt gidder å ta deg tid til intim-shaving senere.. alt er tongt på slutten.. jeg var selv i fin fin form og var å jogget helt frem til kun timer fr fødselen med nr 1..men mange småting fallt fort bort lykke til =)
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2010 syns ting er tungt alt nå.. sliter me å shave beina mine.. men gjør det vel egentlig mest for sambo sin skyld.. spiller helst på ny klippet plen som han sier
TillaMaria81 Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Jeg lurte også på dette, og spurte de i tredje trimester. Fikk mange svar:) http://www.barnimagen.com/index.php/layout/set/print/forum/thread/141369106 (linken så litt rar ut nå, vet ikke hvorfor)
Corneliuss Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Jeg bruker barbermaskin i stedenfor. Ikke like vanskelig da det ikke er så skarpt. Er forresten supertips hvis man lett får røde nupper etter barbering. Men obs! Bruk en sånn ladyshaver (altså ikke epilator men vanlig barberfronten som ofte kommer med denne) =O)
Minimo <3 Skrevet 20. februar 2010 #9 Skrevet 20. februar 2010 Anbefaler maskin på det sterkeste!!!! Da blir du helt glatt og du slipper nupper og smerter/rifter senere.. da slipper du til og med speil, for da bare føler du deg fram Og mannfolkene er kjempe flinke med dem og
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2010 hvor får jeg kjøpt sånn maskin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå