togutter Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Hvor får man kjøpt dette? Til påske er lillegutt 8-9 mnder og vi skal feire påskehelga på hytta, og regner derfor med å bli en del ute.. trenger en god og varm og vindtett lue, gjerne findlandshette.
Babyønske �� Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Jeg har Reima sin til gutten min, ull utvendig, bomull innvendig, vindtett innlegg rundt ørene. Jeg har imidlertid kjøpt den litt for stor så den glipper litt ved ørene, så kan være greit å kjøpe den akkurat passelig. Tror de begynner på str 46.
blå+? Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 nøstebarn har en med ull inni, og som er vindtett.. men det er ikke finlandshette da. Med øreklaffer ihvertfall.
Ranveig R Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Troll har: http://www.familiebutikken.no/finlandshette-supplex-bla-troll
erteposen + 4 Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Troll sin finlandshette er helt fantastisk.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Jeg har en som ligner på den fra Troll som er kjøpt på Europris. Er veldig fornøyd. Vanntett, vindtett og med refleks. Bruker som regel en tynn ullfindlandshette under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå