Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Min onkel og min oldefar heter Nefton.. Men jeg kjenner ingen andre som heter det, er det fint?? Hva syns dere??
Monajenten Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Det har jeg ikke hørt før, det var litt spesielt. Må smake på det:-) Høres egentlig mer ut som et etternavn. Men min farfar het Margido til mellomnavn, så jeg skal vel ikke snakke;-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Ikke så fint, litt "nøffton", minner meg om en gris
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Det høres ut som en planet fra Donald-blad. Men egentlig ganske kult:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå