lille du:)*gravid* Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Hei:)! Testet positivt igår:)- er på rd 13 idag:). Jeg lurer på om man kan trene og gjøre som før eller om man bør være litt forsiktig i den første tiden..? Tenker spesielt på skigåing(bortover) som jeg ikke har gjort på flere md, men nå ligger snøen så fint her:)..Har et par tantonger som bare venter på skitur med tante;). Er det andre ting en bør unngå nå i den første tiden??
Sarah70-har 2 gull Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Du bør unngå hardtreninger du ikke har gjort før. All trening du er vant til er sunt og bra både for kroppen og spiren :-)
Millamolly Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Jeg fikk beskjed om å ta det litt rolig de 4 første dagene etter innsetting, deretter skulle man leve som normalt Man kan fint trene og være aktiv, men man bør jo ikke løpe maraton lissom.
lille du:)*gravid* Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2010 Takk for svar:). Nå dro jeg ut før jeg så svarene, men tok det helt med ro - tok med ungene i en akebakke- så kunne jeg bare stå å se på, og så gikk vi litt på ski med dem i løype bortover:)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå