Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Støle,ømme og hovne bryster kommer vel av el.. det er vanskelig for meg å sammenligne brystene så lenge jeg har et silikoninnlegg i den ene pga stor str forskjell, MEN i det andre brystet har jeg fått en stor kul - altså halve brystet. til og med min samboer ble litt redd nå for den blir større og større. er det noen som vet om dette kan komme av hormonstimulering som pergo? ble ekstra ille nå etter el, er nå på 7dpo om det har noe som helst å si. blir litt urolig, men "håper" at dette kan komme av pergo..
lindynatt Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Det kan være en cyste eller vann eller noe men kul i brystet = lege uansett. Jeg fant en liten kul i brystet for noen år siden og de tok ingen sjanser, fikk mammografi og ultralyd i lpet av en uke, var heldigvis kun en cyste som faktisk gikk vekk i løpet av den uken
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 ja lege neste. best å være på den sikre siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå