Gå til innhold

"døv" baby i magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg går nå inn i min 32svangerskapsuke.

jeg har lest mye om att for en stund siden kunne babyn begynne å reagere på lyder ol, fordi hørselen var ferdig utviklet inni magen.

men min baby later ikke til å reagere på lyd?

både for 14dager siden og i går var vi på "fest" hvor det ble spilt høy musikk. I magen til venninna mi, sprella og sparka det fra vi satt foten innenfor døra pga bassen, men i magen min var det helt stille.. han har fått ett ganske greit sove/våkne mønster nå,så da kl var halv elve-elve ble det liv som vanlig! Men da hadde vi allerede sitti i høy musikk i over en time..

det som er merkelig er att når samboern min kommer hjem fra jobb, og roper hei, så rykker det som regel til der inne.. men nå begynner jeg å lure på om han reagerer på min reaksjon isteden for lyden av stemmen hans?

som førstegangsfødene blir det jo til att jeg sammenligner min baby med andre mager (selvom jeg vet man ikke skal det) så jeg blir jo litt bekrymra.. vil jo gjerne ha reaksjon på lyd!

er det noen som har noen erfringer å dele rundt dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min baby sovnet promte på Avatar på kino med så høy lyd at jeg vurderte ørepropper på meg selv :D Venninnes baby hadde nesten sparket seg gjennom magen hennes på samme film...

Jeg bare tror de er forskjellige, min reagerer konsekvent på svært lite annet enn min måltids- og dagsrytme.

Skrevet

Min baby sov gjennom ein heil konsert med kaizers orchestra. Med HØg lyd:) Og trur han hører som han skal for han skvetter av og til av skarpe lyder. Kanskje han synst bassen var beroligende? :)

Skrevet

jeg tror ikke mine noen gang har reagert på lyd jeg! Ikke som jeg vet. Men jeg har ikke heller sittet og testet.

Skrevet

takk for svar:)

godt å høre att det er fler med samme erfaring, da blir man alltid litt roligere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...