Ruttetutt ヅ Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Vi var på ultralyd, og alt sto bare fint til. :-))) Og, det ligger ei jente i magen min som skal komme ut den 16 Juli. :-)
Elita:) Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 gratulerer, en deilig følelse å vite at alt er i orden og å ha sett den lille..
Ruttetutt ヅ Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2010 Tusen takk, ja det var kkjempeartig å godt å vite. Jordmora så til og med at nesa, lepper og alt var velskapt, fikk så tydelig frem lillesnuppa i magen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå