Gå til innhold

^^(¯`°?.¸Skravletråd for IKM uke 10 ¸.?°´¯)^^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må skrive noen ord her. Er litt usikker på når min EL kommer, den har variert med noen dagers mellomrom de siste gangene. Men en gang neste helg, kanskje mellom lørdag og mandag håper jeg den kommer.

Svigermor kommer på besøk fra fredag til tirsdag så det blir jo kos ;)

Har kjøpt inn EL tester fra billig-tester.no denne gangen. Har brukt fra CB to ganger nå, men det er mye penger for noe så "lite"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på her jeg og. Dette blir vår 2 pp, og jeg venter EL i disse dager :) tester med digitale eggløsningstester fra CB hver morgen.. hehe.

Ble utrolig skuffet forrige gang TR kom på besøk, selv om det bare var vår første seriøse pp... Heldigvis kommer håpet og troen på en liten en fort tilbake ;)

Gøy med svigermor på besøk midt i EL da, snuppeluppa 3 pp :P

Blir muligens det samme her og, da ste-svigerfar kommer å skal overnatte fra tirsdag til onsdag.. ;) men det får ikke hjelpe, får jeg EL da, så bærer det rett til sengs..! haha :D

Håper vi lykkes denne gang! :)

Skrevet

Da tror jeg at jeg henger meg på her.. El er på gang, tror jeg.. Kjennes slik ut. Så da er det bare for oss allesammen å hive oss i halmen;)

Lykke til dere!!

Skrevet

Hopper på her jeg også, har el i disse dager.

Har gått på pergotime denne pp, er på cd 11 og har hatt positive el-tester (billigtester) i tre dager nå, og i dag kom el-slimet.

Regner med ikm 9.-10. mars.

Lykke til damer, håper på spire til dere alle! :)

Skrevet

Koss går det med dere, er det EL på gamg?! Får håpe det går veien nå:)

Skrevet

Blir spennende to uker fremover for oss da.. Eller nærmere tre uker kanskje, hvis en har el i disse dager..

Skrevet

Har alle hatt el?

Jeg venter på den nå, har fått 3 positive el-tester og nå er blitt negativ og masse el-slim på søndag, men ingen tempstigning enda!

Håper el kommer nå, mannen min reiste på jobb i dag og blir borte en uke...

Skrevet

Har det nå tror jeg.. Så vi får bare vente noen uker nå og krysse fingrene:)

Skrevet

Jeg venter el på lørdag:-) Å tenk om det kunne klaffet denne pp:-) (12pp)

Skrevet

Slenger meg på her jeg også... har el i disse dager å håper spiren sitter denne gang.... fikk positiv graviditetstest sist mnd, men så kom tanta... så nå xxx jeg fingrene for alle her inne:))

Skrevet

Slenger meg på denne jeg å. For første gang siden jeg slutett på pillen i aug08, merkt jeg anntydning til el i går, litt vondt i ryggen å stikking nederst i magen, så denne mnd er det håp:)

Ønsker dere alle lykke til her inne, så høres vi når ting kanskje utvilker seg i det positive :D

Skrevet

Blir med her jeg og, er i første pp og har el i dag, så blir ikm 10. mars. Bruker ikke ha regelmessig syklus, så for å ha peiling på når el er bruker jeg cb digital el tester. Brukte de da vi venta første også, skjønte ingenting av vanlige el tester og alle streker som måtte studeres og tydes.

Er det laget en ikm liste for uke 10? Moro å følge med på hverandre i prøvetiden. Lykke til alle sammen :D

Skrevet

Det er nok ikke lagd noen liste, nei, men det kan jo sikkert ordnes tenker jeg.. Litt usikker på dato på ikm jeg da, siden mens ikke har kommet tilbake etter p-piller hos meg. Men tipper det er rundt 11-12 mars.. Da tar jeg utgangspunkt i dag for el..

Skrevet

Jeg laget en liste for ikm uke 10 da jeg lagde denne :)

Nå tror jeg EL er rett rundt svingen her, kanskje den kommer om noen dager.

Fikk vite i dag at jeg skal bli tante :D Så gøy :D

Håper jeg kan bli gravid nå også så kunne vi fått omtrent samtidig :) :)

*håper håper*

Og hun har ikke brukt hverken bidronninggele, wild yam, slimløsende hostesaft, tempmåling, fertilityfriend.com eller har hatt særlig oversikt over når EL er. Så det går visst an å bli gravid på den måten også ;)

Skrevet

Da har jeg skrevet meg på ikm lista. Så moro at du skal bli tante snuppeluppa! Hun er heldig som ble lett gravid uten å bruke noen hjelpemidler, noen blir lett gravid og andre bruker lengre tid. Håper vi alle blir gravid uten så lang prøvetid =)

Skrevet

Jeg håper på el i de nærmeste dagene. Hadde nesten positive tester, så ble det to negative og nå begynner det å øke på igjen. Regner med el senest den 1. mars.

Skrevet

Night78: Beundrer deg som har tålmodighet til strek-tester :P Hadde jeg hatt en test som var nesten positiv også blitt negativ da hadde jeg sikkert ikke vært så koselig å ha i hus, hehe. Sverger til de digitale jeg :D

Får håpe du får positiv test i helga, så du ikke forlater oss med ikm i uke 10 ;-)

Skrevet

Har prøvd de billigstrimlene noen dager nå, men jeg orker de ikke rett og slett.. Kjøpte digitale i dag :P

Skrevet

Hehe, nei de var ikke noe for meg heller. Bedre med digitale, så får man et tydelig og klart svar. I tillegg blir de kun positiv en dag, i alle fall hos meg (jeg tester på ettermiddagen).

Skrevet

Jeg har IKM i uke 10. Hadde EL på mandag/tirsdag som var, men har hatt sexnekt pga for mange eggposer, men var en som ikke var sprukket på onsdag på 19 mm så vi fikk lov å prøve på den. Ikke hatt utslag på EL test hverken mandag eller onsdag, merkelig siden eggposene var hele på mandag og sprukket på onsdag.

Skrevet

Oj så spennende christina0307! Blir spennnende mot ikm for deg da. Går du på pergo? Prøvd lenge?

Skrevet

Hmm, da fikk jeg plutselig mensen etter 21 dager, og jeg som vanligvis har syklus på 30-36 dager!! Så da er jeg i gang med ny prøveperiode et par uker tidligere enn forventet!!!

Skrevet

Har prøvd 1,5 år. Har fått pergo for å booste systemet litt. Har eggløsning og stabil syklus selv. Svømmerene til mannen er litt trege. Har en datter på 5 år og 2 MA i uke 11,så vet jeg kan bli gravid. Men nå tar det tid gitt. Har byttet mann imellom da ;-) Er veldig spent på om vi klarte å ta det siste egget. Ikke moro å la så mange egg gå til grunne. Jeg er oppe på do 2 ganger om natten, har hatt høy temp siden EL og stikker og oppblåst i magen.

Skrevet

Ja, jenter.. Da nærmer det seg "vår" uke denne måneden.. Jeg selv er bare 5-6 dpo, så lenge til jeg kan ta en test enda..

Hvordan har dere det med symptomer? Selv er jeg litt svimmel, og har i et par dager kjent strekk i livmoren når jeg reist meg opp fra liggende/sittende. Kjenner ekstra nøye etter og da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...