Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 dere vet ikke stort om søppeltømmere gitt.... alle dere som klager på dette yrket,skulle jaggu ikke fått henta søpla deres. dere fortjener ikke dems arbeidsinnsats.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Jeg ser ikke tråden som å rakke ned på noe yrke. Det er mer spm om personlig interesse og hva man passer som.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Om du sikter til en viss tråd så er det ikke snakk om å rakke ned på noe som helst. Det handler om hva man ikke ønsker å jobbe som, av ulike årsaker. Hvis ikke du er våken nok til å forstå det så synes jeg du bør gå i seng nå. God natt.
dårligfantasi Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Jammen, jeg svarte jo at jeg sikkert kunne prøvd det yrket. Så det så!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Så alle som hakker på barnehageansatte burde bare holde barna sine hjemme? De som klager på lærere får skolere sine arvinger hjemme. Jeg rakker i alle fall ned på telefonselgere som ikke tar et nei for et nei.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 "Bortsett fra søppeltømmer osv, som jeg regner med noen vil svare". er ikke det her å rakke ned på et spesielt yrke så vet ikke jeg....og nei, jeg er ikke trøtt,så har ikke tenkt å legge meg enda nei.
Tigerpote Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Jo, det er kanskje litt sårt å lese den setningen om det er yrket ditt og du trives med det. Jeg svarte iallfall ikke for å rakke ned på noen yrker, men fordi jeg har andre preferanser og ikke ville passet til den type jobbing. Men det positive jeg kan si (av det lille jeg egentlig vet/tror jeg vet om yrket), er at man tjener ganske godt har jeg hørt, man jobber bare på dagtid og slipper turnus, og har ordnede forhold/innlagte pauser/ofte hyggelig kollegialt (kan variere seff) og får sortere søppel og kanskje finne noen skatter?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Söppeltömmer er et hardt fysisk arbeid og det er nok ganske forventet at ikke så mange kvinner vil jobbe som det pga det. Hadde man spurt menn så kunne man kanskje sagt "bortsett fra sykepleier som jeg regner med noen vil svare". For så oppdelte er vi fortsatt ja.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Det var vel ett menneske som skrev det, så hvordan du fikk det til å bli "alle dere" er for meg en gåte. Krisemaksimering? Personlig forstår jeg ikke hva som skulle være galt med å være søppeltømmer.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 du har mye rett :-) tigerpote. jeg driver ikke med det, men jeg kjenner flere som gjør en god innsats, og det er er yke som er svært undervurdert, derfor synes jeg det er litt sårt å stadig se dette her inne.(er en liten stund siden nå da, men,likevel)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #11 Skrevet 19. februar 2010 Er det å rakke ned på? Hvor står det noe negativt om søppeltømmere da? Jeg regner også med at det er et yrke de færreste ønsker seg, ville du ha jobbet som søppeltømmer selv, hi? Mitt eget yrke er nevnt, men jeg tar meg aldeles ikke nær av det. Har forståelse for at vi er forskjellige, og heldigvis for det, ellers hadde det vært overflod av mennesker i yrker som leger, advokater osv.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #12 Skrevet 19. februar 2010 Jeg kunne ikke tenkt meg å være lege, rakker jeg da ned på yrket?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #13 Skrevet 19. februar 2010 Hadde jeg hatt fysikken til det så skulle jeg gjerne vært søppeltømmer:) Tjener ganske godt har jeg hørt, og er tidlig ferdig på jobb;)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #14 Skrevet 19. februar 2010 Ja, huff, nå ble alle legene lei seg gitt:-(
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #15 Skrevet 19. februar 2010 00.08: nei du gjør ikke det, men hadde det ikke vært for overskriften,og allerede da sagt søppeltømmer,så hadde sikkert 95% av dere sagt det. nei, gidder ikke diskutere... HI
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #16 Skrevet 19. februar 2010 Du er jammen en sur sur kjerring HI! Skulle vært sendt til resirkulering, du!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #17 Skrevet 19. februar 2010 Det ante meg at du til slutt ville innse at dette ble for dumt. God natt!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #18 Skrevet 19. februar 2010 Anonym 00.08 her.. Hmm, trodde de tjente brukbart jeg. Sikkert mye mer enn det jeg gjør i helsesektoren.. Men som sagt, hadde jeg hatt fysikken til det, så kunne jeg gjerne ha jobbet som søppeltømmer:)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #19 Skrevet 19. februar 2010 Tror HI svarte den andre anonym 00:08, som skrev om leger.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #20 Skrevet 19. februar 2010 Aha:) ja da skal ikke jeg bry meg mer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå