Gå til innhold

Skal igangsettes på mandag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll i dag og fikk vite at jeg skal igangsettes på mandag pga at det nærmer seg termin og er begynt å bli litt lite forstervann. Kjekt å få en dato å se frem til men skummelt også! Mandag kommer til å bli en spesiell dag!

Skal føde på KK Haukeland, andre som er i samme båt? :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke i samme båt - men ønsker deg masse lykke til. og gratulasjoner selvsagt - med tvillingene som kommer.

For lite fostervann er skummelt :(

Skrevet

Takker og bukker :-) De sa ingenting om hva som var farene med for lite fostervann, setter igang så det ikke skulle være et problem virker det som, men va er farene da?

Skrevet

Hadde det vært skummelt lite fostervann hadde legene satt deg igang før.Du som er gravid med tvillinger får ekstra oppfølgning i svangerskapet så det er helt sikkert ingenting å bekymre seg for.

Lykke lykke til på man!og du er heldig som vet dagen da du får barna dine:)

hilsen meg 14 dager igjen og luta lei

Skrevet

Hei, å ha lite fostervann er ikke nødvendigvis farlig. Er det fare for småttisene ville de ikke latt deg vente, men satt i gang samme dag

Med forrige hadde jeg lite fostervann på termin når jeg var til vurdering pga synkende sf mål. Da fikk jeg gå til fødselen startet av seg selv, 10 dager på overtid. Skal til vurdering av fostervannsmengde på torsdag (er 33+2) pga synkende sf mål i dette svangerskapet også. er ikke det grann bekymret, men flott at de følger opp :-)

Lykke til på mandag!

Skrevet

Masse lykke til:)

Skrevet

Tusen takk for gode svar! Nei har fått utrolig god oppfølging så føler meg ikke bekymret, tror sykehuset har full kontroll :-) Skal bli godt å få de ut! Eneste aberet er at vi kom hjem fra kontroll til ødelagt vaskemaskin i går og våknet opp til null vann i dag... Liten stressfaktor? Jepp! :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...