Gå til innhold

Noen som skal ta en test før IKM?


verpesyk81 og lillesnusk

Anbefalte innlegg

Hei hei

 

Bare lurer på om noen har tenkt å ta en test før IKM, eller om dere bare venter på TR? Synes det er GRUSOMT å vente og vente... Det er veld og merke min første PP, så hehe... jeg har jo ikke venta lenge siden vi har begynt å prøve... men jeg har hatt litt sånn "eggløsnings-" vondt i ryggen, og lurer på om det går an å kjenne noe så tidlig? S.M er 29.01. har vært litt kvalm kanskje, litt annerledes appetitt... Dét kan jo være mange årsaker, men mtp prøving, så setter jo jeg det litt i sammenheng... åh.... så vanskelig!

 

Noen som vil dele hva dere gjør?? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg godt!! Det er uutholdeling denne ventingen asså.. Men jeg for min del tror ikke jeg TØR teste før TR skal være her, er sååå redd for å bli skuffet! Merker nå at man blir sååå påvirka av å gå å lete etter symptomene, men så klarer man jo ikke la være! hehe.. For min del er det nok lenge til symptomene dukker opp, bare dager siden EL, men har stått på ille hardt med samboeren for å få det til.. Håpe bare den sitter denne gangen.. :) Hmm.. Du skal da ha mens ca 26? Tja.. tror jeg har fått symptomene så tidlig hver gang jeg, men vil jo ikke lage for store forhåpninger for deg da:) Noen merker jo ikkeno før leeenge etterpå, det er jo så individuelt.. :) Lykke til såfall!! Håpe det går i boks for deg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var gravid kjente jeg at puppene var ømme ganske tidlig. 2 dager etter ikm tok jeg en test, POSITIV. Denne gangen venter jeg nok også til etter ikm, bare på grunn av frykten for å bli skuffet. Noe jeg føler jeg kommer til å bli uansett når jeg tar testen!! ( velkommen fru negativ liksom). Ikm Tirsdag 24.2. Håper jeg kommer med en gladmelding i slutten av neste uke:) I mellomtiden går jeg her å håper kvalmen setter inn: haha- skulle aldri tro at jeg ville ha den kvalmen igjen.

 

God helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok trolig aldri i livet til å klare å vente til IKM før jeg tester :) er så utroooooolig utolmodig. Skulle jo helst visst svaret igår. Har ikm 02.03, så er jo fortsatt en liten stund til.. men tipper jeg kommer til å sprekke noen dagen før..he he. Har heldigvis invistert i et helt arsenal av billig strimler! Håper vi alle blir værende her inne :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 31 dagers syklus, så IKM er 1. mars..... Leste på test-pakken på apoteket at man kan teste 4 dager för, og da var det visst med 57 % sjanse for korrekt (altså positivt), og mer og mer for hver dag som gikk opp mot forventa mens.. Dagen för viste det 87 % korrekt... Så man bör jo bare sikkert vente.. for da kan det jo hende at man ikke trenger å gå gjennom at det stod neg, bare for at man hadde testa FOR tidlig...

huff, jaja....

Jeg har jo aldri värt gravid, så jeg vet jo ikke hvordan det kan kjennes ut på min kropp.. Så det er så vanskelig! :o) Mne jeg tror jeg heller mot å vente så närt opp mot IKM som mulig... Så lenge jeg klarer å vente... hehe....

 

Lykke til alle sammen. Håper vi alle blir her, ja! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet meg første gang på søndag. Var usikker på IKM siden jeg har ganske varierende syklus. Kunne vært alt fra onsdag-fredag. ( i morgen)

 

Fikk svak svak positiv på søndag. Ble veldig usikker på det. Er jeg eller er jeg ikke gravid? Endte opp med å bruke fem (!) tester før jeg fikk endelig svar i går. Angrer på at jeg ikke klarte vente. Var nesten værre å gå rundt å være så usikker i flere dager. De fleste testene er jo veldig sensitive da. Kanskje jeg burde tatt digital test med en gang for der får man det ihvertfall svart på hvitt. Ingen grunn til tvil der. Med mindre man tar den 3 dager før IKM.

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet meg i dag og har IKM i dag eller i morn. Har ventet i en uke etter at jeg begynte å kjenne ømme bryster. Å jammen var det en liten svak strek vedsiden av den andre, måtte ta en til og den viste akkurat det samme. Jeg har spist flere kilo godter og enda vil ha mer, har enda vært så utrolig irritabel, har blitt kjempe sur på mine nærmeste venninner bare pga bagateller. Så her er det garantert noe som skjer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...