LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 er nå inni min 14. uke, men kan være jeg er mye lengre på vei... kjenner mange bevegelser og hjertelyden var langt oppå magen så jeg fikk den ordinære UL'en nå på torsdag! da er jeg 14+3 , eller 19+3.... eller noe mellom der hihi.... magen er ikke blitt så kjempe stor enda, men ser den så dette blir veldig spennende! kanskje vi får vite kjønnet også?? jeg GLEDER meg!
bitthen Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Lykke tiil!! Om du er førstegangs og kjenner mye bevegelse kan det nok godt hende du er kommet lenger enn 14
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2010 jeg er 2. gangs har en jente på 2 år fra før! men legen skulle høre etter hjertelyd og fant den ikke.... så tok hun apparatet lengre opp mot navlen, og da fant hun den med en gang så hun sendte en mld opp til sykehuset om at jeg kanskje var lengre på vei så fikk jeg UL en uke seinere
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 så kjekt:) ja får håpe du får vite kjønn også da:) var på tidlig ul å hun mente jeg var kommet 1 1/2 uker kortere enn menstermin, men det tror apsolutt ikke jeg.. skal på ordinær ul 2mars, gleder meg masse å håper de kommer til samme konklusjon som meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå