bunnie Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 som gravide, når begynte deres bryster å vokse? og hvor mange størrelser gikk dere opp i bh..? jeg er i 5.måned og puppene mine har ikke vokst noe..
vi3blir4 Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Sist jeg var gravid med førstemann så vokste ikke puppene noe før rett etter fødselen, med en gang ungen var ute så vokste de mye, gikk fra 75A til 75D og hadde skikkelig spreng.. Tror det er veldig forskjellig fra person til person Er gravid igjen nå og har ikke merket noe på puppene nå heller, er bare øm, så de vokser sikkert ikke før etter fødselen denne gangen heller
vi3blir4 Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Jeg mente fra 75A til 80D, tastet litt for raskt her
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Jeg har gått opp 3 størrelser allerede, er i uke 20. Var sånn jeg merket jeg var gravid, ømme pupper og de vokste veldig.
min_lille+en spire Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Jeg er i uke 34, og bruker fremdeles samme bh'er som før graviditet. Merker at de er blitt litt trange rundt ribbena nå fordi babyen presser på, men funker fremdeles. Men jeg er veldig spent på hvor mye større bh jeg må kjøpe i ammebh, tør ikke kjøpe noe særlig før babyen er kommet.
Fifrildi Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 De este opp med en gang jeg ble gravid, så roet de seg og i 5. mnd este de litt til. Jeg har gått fra "liten" 70DD/E til 75F/80E avhengig av merke (det er ca 2-3 cupstørrelser opp pga omregning når man går opp i omkrets). Folk bare fniser av meg og venter spent på at jeg skal få melk etter fødsel og magen bli "flat" igjen. Tror det kan bli litt Dolly Parton aktig look på meg da ja!
Gulla123- jente i magen <3 Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Jeg bruker samme bh størrelse enda, så de har ikke vokst mye. Er 20uker på vei nå.. Men jeg har str. 80-85E fra før. så jeg håper inderlig at de ikke vokser så mye mer.. hehe:)
ma:) Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Brystene har vokst noe, men ikke slik at jeg har måttet skifte ut bh-ene enda. Har likevel ikke like stort utvalg som før, fordi det bare er de største og mest tøyelige som passer fint enda. Håper jeg ikke går opp for mye. Syns egentlig det holder med 80/85 D/E som jeg har fra før av.
millie+2klumper Skrevet 21. februar 2010 #9 Skrevet 21. februar 2010 Er i uke 20 og har gått opp hvertfall to størrelser! Husker ikke hvordan det var sist gang..
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 21. februar 2010 #10 Skrevet 21. februar 2010 jeg er i uke 16 og har gått opp 2-3 cup str til nå, mannen hadde kjøpt fiiiint undertøy til meg til jul og dem var 1 str opp men kan bare glemme det, deler jo puppen i to=( økte ikke så veldig med førstemann, denne gangen er det enormt..*mumle*
Libelle Skrevet 21. februar 2010 #11 Skrevet 21. februar 2010 Jeg er i uke 6+5, og kjente at noe var anneledes rundt de dagene jeg testa positivtt: 3 dager etter forventa mens. Megaspreng! Har vel gått opp ca 1 cup... alt jeg har i 75c tyyyter jeg ut av. Noen "impuskjøp" i 80d som var tenkt som treningsBH passer helt glimrende ;-) Sove på magen kan jeg vel bare glemme ei stund framover :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 21. februar 2010 #12 Skrevet 21. februar 2010 Mine har vokst bitte litt, men ikke mere enn at jeg kan bruke de største bh'ene mine ennå. Er 20+4. Sist vokste jeg litt over 1 str når snuppa kom til verden. Fra en normal D til en veldig full E.
..snøklokke.. Skrevet 21. februar 2010 #13 Skrevet 21. februar 2010 Jeg er vel en vanlig B cup som ikke-gravid. Vokste mye i begge svangerskap og jeg hadde D cup på slutten! Aldri hatt så store pupper hverken før eller siden:)
Ladybug~N&E Skrevet 22. februar 2010 #14 Skrevet 22. februar 2010 mine vokste ikke en centimeter hverken under svangerskapet eller etter da jeg fikk førstemann. selv med melk.... samme lille c-cupen.... samme tendenser nå gitt. ikke en eneste centimeter enda. 31 uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå