Gå til innhold

Hvor mye liv skal vi kjenne???


mai10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke du trenger å bekymre deg så lenge du kjenner liv hver dag. Det kan jo være du har morkaka sånn at du kjenner litt mindre enn du ellers ville gjort..?

 

Jeg tror det varierer hvor mye liv man kjenner. Ei venninne kjenner masse masse liv mange ganger om dagen hver dag. Kjenner forsåvidt ganske mye jeg også, mange ganger om dagen og hver dag, men likevel mye mindre enn venninnen min. Både jeg og venninnen min kjente liv tidlig. Ei anna venninne kjente liv utenpå magen først i uke 24, hun har forliggende morkake. Hun har kjent mye mindre enn meg hele veien. Ikke så lenge siden hun var helt sikker på at det var spark hun kjente i magen.

 

Så jeg tror det kan være veldig forskjellig. Det du kanskje må vurdere opp mot er hvor mye liv du har kjent før, for du skal vel ikke kjenne noe mindre liv nå enn før hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med hon över. Det varierar väldigt från barn till barn. Med sønnen min kjände jag lite liv MEN liv varje dag. Denna gången är det massa. Så,så länge du kjänner liv varje dag så är allt helt garantert i skjøneste orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang. det å kjenne liv. enig med de over her.

men har dere noengang opplevd å få "gangsperr"/"holt" i magen?

når min spire sparker/slår nederst i magen så gjør det vondt.

og det er litt rart. er det mulig å få så mye tyn på et sted at en rett og slett får vondt på det stedet??! hvor sterk er egentlig denne fotballspilleren i uke 30??!!

har hatt noen stikkninger i underlivet og er veldig hoven der.

mulig dette er en soppinfeksjon. men er det noen som kjenner en mulig annen samenheng? og er det noen mulighet for at dette henger sammen?

 

vil spørre her før jeg event. ringe lege/føden for å hørre??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den sparkar på samma ställe hela tiden kan du helt klart bli öm där. Har hört om de som har haft barn som har sparkat så hårt att ribbenet har knäckt. Men om du är hoven så hadde jag nog pratat med legen/jordmor om det vid nästa kontroll,om det inte är för länge till det.

Hoppas det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...