Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Har fått dagpenger og siste utbetalingsmåned tok slutt i januar. Har enda ikke funnet meg en jobb. forholdet mellonm meg og min mann har hengt i en tynn trå i en god stund nå. Vi har blitt enige om at det er best å gå fra hverandre. Ja. nå står jeg jo her. uten noen som helst inntekt. Vet jo at jeg har rett på overgangstønad og alt som følger med, men kan man gå fra dagpenger til overgangstønad? gutten vår fylte 3 i desember.. Håper noen kan hjelpe
Tommage♀♂ Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Alle har rett på OS når de blir alene med barn. Uavhengig av hva du lever av i forkant. Ta en titt på tråden Nylig blitt alene? Der finner du alt du trenger å vite=)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Det har de ikke tommage. Jeg fikk ikke OS. De som har barn over en viss alder og god inntekt får ikke OS.
Tommage♀♂ Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Du har helt rett. Men ut fra HI's forutsetninger svarte jeg som jeg gjorde.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 HI har ingen rett på os om hun ikke er student eller jobbsøkende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå