Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Noen som har erfaring? Er denne bra? Fødte for 8 uker siden, har hatt lite melk, men vil ikke gi opp ammingen uten at alt er prøvd ut! Denne pumpen kan visstnok brukes både manuelt og eletrisk... Kan noen evt anbefale andre pumper...?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Jeg brukte den. Kjempe bra syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå