Gå til innhold

Å være eller ikke være-

Anbefalte innlegg

Skrevet

...det er jo alltid gjengangerspørsmålet her:) (gravid altså)

Og nå trenger jeg litt hjelp!:)

De siste par dagene har jeg flydd på do mye oftere enn vanlig, og føler fort at jeg må tisse på nytt etter å ha vært på do.

Føler nesten konstant et slags "press" mot blæra, ganske ubehagelig.

Ikke noe vondt når jeg tisser da, og det ser ikke ut til å forverre seg heller.

Så nå lurer jeg fælt, har jeg urinveisinveksjon eller kan det være et graviditetssymptom?

Vet dere ikke kan svare meg på dette, men pleier det å være ubehag forbundet med "gravid"-tissetrengthet?

Blir veldig glad hvis noen kan dele erfaringer her:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del har gravid tissetrengtheten kommet mye senere enn andre symptomer. (kvalme og metallsmak) men her er det jo store forskjeller på folk. Jeg stemmer for at du tar en test og melder tilbake:)

Skrevet

ja må vel det snart:) Venter mens på tirsdag, så får se..Er ikke prøver jeg da, glemte en minipille og tok angrepille etterpå. Men har endel skumle symptomer:/

Håper uansett ikke jeg har UVI, har lite lyst på besøk på legevakta i helga:(

Skrevet

Høres litt mer ut som UVI, men sikker kan man aldri være.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke tissatrengt som symptom så tidlig. For min del var det ekstrem trøtthet bare helt i starten.

Håper ikke det er urinveisinfeksjon, da, men i så fall kommer du jo tidlig i gang med behandling hvis du sjekker nå :-)

Skrevet

Takk for svar:)

I går kveld var jeg helt sikker på at det måtte være UVI, var så ubehagelig. Men ikke så ille i dag igjen...hmmm.

Glemte en minipille midt i eggløsningsperioden, kjente at jeg hadde eggløsning.

Tok angrepille etter 1,5 døgn.

Etter 6 dager begynte jeg å spotte/blø biiitttelitt. Bare såvidt det har kommet noe i truseinnlegg. Har hatt det slik i 5 dager, nå har det stoppet.

Vært supertrøtt i over ei uke, men har tilskrevet det angrepillen...

Masse mensmurringer, og ikke ømme pupper før nå i går/dag...Jeg pleier alltid å ha ømme pupper fra eggløsningen og til mens.

Nei blir gal av dette..får vel teste over helga:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...