Gå til innhold

Vognpose???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal føde om ikke alt for lenge håper jeg.. hihi

Men lurer da på om alle som skal ha baby i Mars kjøper vognposer??

Og eventuelt hvor sytes det er så mange dyre...

Har ordnet vogna med saueskinn og har jo god varm dyne og Oldemor har laget baby teppe i ull...

Hmmm, viste ikke om jeg trengte det liksom.. Noen med noe forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si det kommer an på hvor du bor. Vi bor like utenfor oslo og med det været som er i dag, så hadde jeg uten tvil kjøpt en vognpose om jeg hadde termin nå. Uansett vil du nok trenge det til neste vinter, så hvis du kjøper en som ikke er av de minste, så har du den neste vinter også og vinteren etter det og evt til neste baby hvis det kommer flere etterhvert:-) Dessuten er det alltid mulig å selge den når dere er ferdig med å bruke den selv.

Skrevet

Hei! Lurte lenge på det samme, har termin i slutten av mars. Jeg har kjøpt en halvtjukk vognpose fra Brio, som er god plass til i vognbagen. Regner med å ha lammeskinn i bunn og regulere med dyne/teppe oppå ettersom hvordan været er. Det beste med posen var nesten utseende - gullfarget! Utrolig kul :) Hadde forskjellige metallic/blanke farger, og prisen var helt grei - rundt 800 kr. Den kan også festes over ryggen på sportsvogn/tralle til senere bruk. Veldig fornøyd med kjøpet :D

Skrevet

Hei jeg har termin 28 mars og tenkte lenge på akkurat det samme:-) men vi fant ut at vi kjøpte en pose nå som han har i mars kan jo fortsatt være ganske kaldt da.. (vet jo aldri i disse kalde tider)

å vi trenger jo uansett posen til neste sesong. :-)

Skrevet

Du kan jo evt. kjøpe en Voksipose, hvis det er plass i dypvogna. Den kan strammes og justeres og kan brukes så lenge barnet bruker vogn. Storebror brukte den her til han var nesten 3 år til å sove ute i vogn i barnehagen. En god investering for oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...