mamma med en i magen Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Jeg skal føde om ikke alt for lenge håper jeg.. hihi Men lurer da på om alle som skal ha baby i Mars kjøper vognposer?? Og eventuelt hvor sytes det er så mange dyre... Har ordnet vogna med saueskinn og har jo god varm dyne og Oldemor har laget baby teppe i ull... Hmmm, viste ikke om jeg trengte det liksom.. Noen med noe forslag??
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Vognpose kommer du til å trenge, både til nyfødt og til neste vinter:) Dyne fungerer ikke mot kuldegrader, for det blir ikke tett nok. Mange fine og billige på finn.no:) Både miljøvennlig og økonomisk å handle brukt. Og helt unødvendig med alt nytt:)
Hvitkløver2020 Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Jeg har to gutter på snart 2 og 4år. De er født i slutten av mars begge to. Jeg kjøpte en Odewalder dun pose, lange typen. De har jeg hvert superfornøyd med!! Den har holdt til førstemann de 3 første årene=) Siden jeg fortsatt trengte pose til storebror når lillebror kom så kjøptre vi en til men av den kort typen. Den får litt bedre plass i alle slags bagger for litt mindre i str, men den varer ikke så lenge som den store da... Jeg anbefaler Odenwalder posene=)
NormaJean Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Men odewalder kom værst ut i forbruker test da:( Men uansett, du må ha en vognpose uansett, så like greit å kjøpe nå. Men som en annen skriver, på finn.no selges det utrolig mye fine og pent brukte vognposer. Kjøp feks en brukt vokspose og sy eget trekk til, suuuuper enkelt og blir kjempefint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå