Gå til innhold

ny utfordring ved leggetid !


Uro4

Anbefalte innlegg

hun reiser seg tusen ganger, jeg legger henne ned... gang på gang på gang på gang... og hun LER hver gang jeg legger henne ned!!!! Synes det er skikkelig morro(av en eller annen grunn). Snakker ikke til henne eller gir henne øyekontakt. Legger henne ned med engang hun prøver å reise seg. Håper ikke dett skal vare så lenge :-)

Er det mulig..Lille trollet. ...Hun spinner rundt i senga når hun egentlig er stuptrøtt... For en energi

Holder på nesten 30 minutter...og da begynner hun å grine for da er hun nok utslitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun lys på på rommet? Dersom de ikke kan se noe er det vel ingen stas å reise seg opp? Her har vi hatt det helt mørkt til begge ungene helt fra de var født (utfordring på sommeren i midnattssol). Storesøster reiste seg aldri opp og kom ikke ut av senga før hun var 3 1/2 år!!!!

 

Hva med sånn babysafe eller hva det nå heter? Jeg får selv kvelningsfornemmelser av å stroppe ungen fast, men det fungerer jo for de som bruker det...

 

Men samtidig funker det nok med å legge henne ned og ned og ned. Hun skjønner nok til slutt. Men slitsomt - ja, det tror jeg på. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkt på rommet....

Storesøster var likedan, men hun lo ikke da:-)

Hun krabbet ut av senga tidlig og fikk stor seng før hun var 2 år.

 

Vi brukte babysafe noe til storesøster, men hun likte å ligge på ryggen... Marthe liker å ligge på siden og magen, og har jeg ikke lyst til å spenne hene fast.Da får vi heller legge henne ned og ned og ned...Tilslutt gidder hun nok ikke mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babysafe ble løsninga her, og han er veldig rolig når han ligger i den. tror ikke de har vondt av det, selv om ikke alle liker å bruke slikt. det er i alle fall trygt! og som sagt, min kar sovner mye lettere med den sammnelignet med da han kunne turne rundt i senga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...