Gå til innhold

Så, hva gjør man en fredags kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo bare ol på tv. Greit nok, men kjedelig ol. Og gubben og 3 av unga har reist på vinterferie. Har gledet meg stort til dette, men allerede etter en time ble det jammen litt kjedelig......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller monopol på nett...

Knerter ei vinflaske og haler alle venninene ut på byn..

Synker ned i badekaret og har egenpleie ( vinglass nødvendig)

Setter på musikken på full guffe og danser rundt i stua..

Stikker på kino...

Leier en sippefilm, handle inn popcorne og rødvin...

Ser på OL.

Rydder i skuffer og skap

Leser en bok.

Trener..

Skrur av all som lager lyd i hele huset og bare nyter stillheten..

Skrevet

Her blir det hjemme-alene-kveld med magen og katten. Kanskje en film etterhvert?

Skrevet

En del av disse forslagene (alle) er umulige, jeg ammer og har en baby igjen her ;)

MEN jeg har en flaske alkoholfri musserende (!?) av alle ting! Hehe

Skrevet

Ja, skal krølle meg, babyen, hunden og kattene opp i sofaen og se film. Hørtes egentlig koselig ut!

Skrevet

ooooooooooppsss my bad...

Trodde du var hjemme alene alene jeg da...

Se film og kose seg med god mat og popcorne... Evt alkoholfri muserende vin... ( visste ikke at det fantes engang)

Skrevet

Nei, sånt skal man egentlig slippe å vite om. Svigerfar kjøpte mange til meg da jeg var gravid, en fattig trøst i nøden... Smaker som dårlig søtet saft. Med farris i.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Drikker vin i fred og ro! Avslappende musikk, god bok/film, evt badekar... ÅÅÅ, savner å være hjemme alene, hehe...

Skrevet

Ser på nytt på nytt og skravland. Drikker ikke vin enda siden bebis bare er 2 mnd, og jeg ammer, men gleder meg til rødvinen igjen! Fredagskvelder er best!

Skrevet

Her blir det Bones på DVD, brus og godis saman med mannen. Ingen ting er som å sikle på ein snasen mannemann og late som om det er godisen som gir meg vatn i munnen (den snasne mannemannen er i dette tilfellet David Boreanaz, ikkje mannen min, sjølv om han er snasen nok på ein god dag han og).

Skrevet

Jeg koser meg med OL :)

Aksel er fliiiink!!!

Skrevet

Spiser godteri og ser nedlasta episoder av Greys anatomy og frustrerte fruer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...