..snøklokke.. Skrevet 21. februar 2010 #26 Skrevet 21. februar 2010 Detsamme som meg, pluss de tingene som jeg ikke kan, feks snekring, bytte av dekk på bil osv.. Så han gjør nok egentlig mer enn meg!
Koseklompen Skrevet 21. februar 2010 #27 Skrevet 21. februar 2010 Kaster søppel Vasker opp Middagen er det for det meste han som lager..han elsker å lage mat. Han har nettop etter å hatt den i omlag 4 år endelig lært seg hvordan vaskemaskinen fungerer Og han støvsuger Og akkurat nå så lager han også en himmelseng til snuppa
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 21. februar 2010 #28 Skrevet 21. februar 2010 Ha ha ha ha mannfolk/husarbeid??? ???? ha ha ha ha
Annci<3 Skrevet 21. februar 2010 #29 Skrevet 21. februar 2010 HAN.. ..støvsuger og vasker gulv. ..vasker badet. ..rydder, støvsuger og vasker data rommet. VI.. ..deler på å lage mat. ..sette inn/ta ut av oppvaskmaskinen. JEG.. ..gjør alt annet. Ca 2 uker til termin, så regner med det blir litt forandringer i lista snart ja. Vi har fram til nå ikke hatt faste arbeidsoppgaver, bare gjort det vi føler for litt "hipp som happ", null struktur, men skal introdusere denne lista for han jeg, hihi.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 21. februar 2010 #30 Skrevet 21. februar 2010 Han lager middag oftere enn meg og handler mat. I tillegg betaler han halvparten av det vaskehjelpen tar i mnd for å vaske og skifte på sengene våre hver 14. dag. Resten gjør jeg.....
Vesle mor Skrevet 21. februar 2010 #31 Skrevet 21. februar 2010 Vi deler på alt. Han er super flink til å lage alt av mat. Den som er først hjemme lager mat, den andre henter i bhg. Han er også veldig go' mot guttene. Leker med de ettermiddagen og til de skal legge seg. Vi har vaske hjelp hver fredag som vasker over kjøkken innredingen, gulv i hele huset(stua, gangene, soverommene, lekerommet, tvstua, kjøkkenet), vasker badene x-tra godt.
SusyQ Skrevet 21. februar 2010 #32 Skrevet 21. februar 2010 Her er det slik at han føler jeg gjør 90 prosent, mens jeg føler han gjør 90 prosent. Dette er det han gjør fast, så kan dere jo si om dere ikke er enig med meg ;-) Han står alltid opp med snupp Lager frokost til henne/kler på, steller etc Følger i barnehagen Rydder av etter middagen Tar oppvaska Henter ting i boden/legger ting opp i boden Henter ved & fyrer i peisen Går ut med søpla Stryker klær Tar klesvaska og rydder bort klærne igjen Skifter bleier, alltid (begynte med at jeg tok ammings og han tok bleier også har det bare forblitt sånn;-) ) Tannpuss, nattstell Nattabok Rydding, borddekking, foreldremøter, leking, bading og handling blir litt hipp som happ hvem som gjør. Vask har vi en dame som kommer og gjør. (Det lureste vi noen sinne har gjort) Jeg lager alltid middag, legger vesla 4/5 av 7 dager i uka også er det meg som finner ut alt vi skal gjøre, bestiller teaterbilletter, organiserer playdater, middagsselskap, finner ut hva vi trenger å handle inn til hjemmet, holder oversikt over bursdager etc. Ikke stort med andre ord, men så lenge begge er fornøyd så... ;-D
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #33 Skrevet 21. februar 2010 Tror du er litt borskjemt jeg SusyQ ;) hehehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå