Gå til innhold

er det JEG el dagmamma som er gal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke VEL spesielt at dagmammaen til jenta mi klippet håret på henne i dag???

Hun har blitt litt langhåret de siste ukene, og i går kommenterte dagmammaen det. Og jeg sa at "ja, vi burde vel ha klippet det litt" Da jeg hentet jenta mi i dag var hun klippet.

Ikke mye, hun sa at hun hadde stusset henne litt. men såpass at jeg så det med en gang. Er ikke det et overtramp? Jeg mista munn og mæle.

For det første at hun veiver med en saks oppi ansiktet på ungen min, men å forandre utseende på andres barn uten tillatelse er grovt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde reagert! Syns ikke det er dagmammaen sitt ansvar.

De klipper da ikke håret til barna i barnehagen feks.

*Moi*

Skrevet

Skjønner ikke at du bruker ord som "gal". Ubetenksomt, men sikkert for å være snill. Værre er det vel ikke, vel,,,

Skrevet

Det er ikke greit å klippe andres barn, nei. En dame i gata klippet lillesøsteren min da hun var 5-6 år, men hun VAR gal.

Skrevet

Chill da, kvinnemennske. Ikke det verste som har skjedd i verden den siste tiden.

Skrevet

hun gjorde vel det for å være hyggelig. Synes ikke det var så ille jeg...hadde hun klippet en annen frisyre så skjønner jeg at det sees på som et overtramp....

Skrevet

oioioi vi i fam. bhg klippet en jente i vår bhg. men etter mora hadde sakt vi bare kunne gjøre d...... kanskje hun fleipa..... men vi gjorde d! skal sies vi har et supert og nært fohold da.... hahahaha!!

situasjon: vi : ååå hun får så mye hår i øynene..

mora: hahaha bare klipp henne hahahaah d er umulig...

vi: kutt kutt kutt!!!

no hard feelings.... skal innrømme de klippet henne mer selv etterpå...

kanskje hun tror dere har et nærmere forhold enn d dere har??? :):)

synes kanskje hu tråkket litt over da.....

vi har et spesielt godt forhold til jenta vi klippa,, familie barnehage, trenger jeg si mer::::):)

Skrevet

Du sa jo"ja vi burde ha klippet det litt", så hun tenkte vel at du ville bli glad om hun stusset det siden du åpenbart hadde tenkt til å gjøre det før eller siden. Hadde vært noe annet om hun hadde forandret frisyre helt f eks. men hadde nok vært naturlig å spørre det først det er jeg enig i.

Skrevet

Synes du overreagerer kraftig Hi.

du sa: ja, vi burde vel ha klippet det litt

Hun har sikkert tolket det på en annen måte enn det du mente, og syntes sikkert at hun gjorde både deg og ungen en tjeneste.

Chill!!!

Skrevet

"Veive med en saks oppi ansiktet hennes!" ?

Slæpp åff.

Ja hun burde ha spurt, men kvinne, du sa "vi burde klippe henne", at den kan mistolkes er ikke akkurat en overraskelse.

Skrevet

Ingen av dere er vel gale....

Men jeg hadde reagert kraftig om noen dagmamma hadde klippet håret på ungen min... vil jeg ha barnet klippet vel da gjør jeg det selv, eller går til frisør! SYns barnehager og dagmammaer blander seg alt for mye.

Skrevet

Er hun frisør eller bare en hobbyfrisør?

Jeg hadde blitt lynforbanna om noen hadde klipt barna mine, om de ikke engang kunne klippe.

Man bør vel bli enig om slike ting? Godt du ikke har gutt da, vips så hadde hun kjørt over med maskinen stilt inn på 2mm.

Skrevet

Jeg hadde blitt fly forbanna. Det er helt utrolig merkelig gjort.

Skrevet

En i bhg til lillebror klippet han for en stund siden... Men det var i grunn bare greit, for det er et mareritt å få klippet han :P Hyler når han ser frisøren :o)

Skrevet

Synes dagmammaen går litt for langt, selv om det bare er snilt ment. Selv om noen sier: "ja, vi burde vel ha klippet det litt", betyr ikke det at man vil at andre skal klippe det for en.

Hadde nok ikke laget en sak av det, men voktet mine ord neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...